نماد آخرین خبر

ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch 3 یک مدل ۴۵ میلی متری هم خواهد داشت

منبع
ترنجي
بروزرسانی
ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch 3 یک مدل ۴۵ میلی متری هم خواهد داشت

ترنجی/ پیش از این چند گزارش داشتیم که Google Pixel Watch 3 در دو اندازه عرضه خواهد شد. امروز تأیید دیگری داریم بر این موضوع داریم و می‌دانیم که ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch 3 یک مدل ۴۵ میلی متری هم خواهد داشت.

ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch 3 
ویدیوی تبلیغاتی لو رفته از گوگل پیکسل واچ ۳ برخی از ویژگی‌های این ساعت هوشمند و همچنین دو اندازه آن یعنی مدل‌های 41 و 45 میلی متری را نشان می دهد. چقدر خوب که به نظر می‌رسد که گوگل حاشیه نمایشگر را کمی کمتر کرده است، به خصوص در مدل جدید بزرگتر به نظر می‌رسد نمایشگر تا لبه‌ها کشیده شده است.



طبق گزارش‌ها، توان شارژ این ساعت‌ها ۲۰ درصد سریع‌تر خواهد بود، در حالی که گوگل همچنان ادعا می‌کند تا 24 ساعت عمر باتری به شما ارائه می‌کند.

در مورد ویژگی‌ها، Pixel Watch 3 ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بهترین رکوردهای شخصی خود را شکست دهید و در حین دویدن به شما توصیه‌هایی در آنِ واحد می‌دهد.

ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch 3 ویژگی “توان قلبی” جدیدی را معرفی می‌کند که انتظار می‌رود مشابه ویژگی “امتیاز آمادگی” برند Fitbit باشد. این ویژگی سطح فعالیت اخیر، تغییرات خواب و ضربان قلب (HRV) شما را با حالت پایه شخصی شما مقایسه می‌کند.

هر دو مدل پیکسل واچ 3 در ۲۳ مرداد در کنار پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد معرفی خواهند شد. مدل وای فای 41 میلی متری پیکسل واچ 3 احتمالا 349 دلار خواهد بود، در حالی که مدل 45 میلی متری با قیمت 399 دلار به فروش می رسد. اضافه کردن اتصال LTE حدود 100 دلار بیشتر هزینه خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند جدید گوگل هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره