نماد آخرین خبر

تریلر جدید Warhammer 40,000: Space Marine 2 را تماشا کنید

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گیم فا/ با نزدیک شدن به زمان انتشار Warhammer 40,000: Space Marine 2 که تنها یک ماه باقی مانده، به لطف نمایش جدید این بازی می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به بخش چند نفره داشته باشیم.
  
در تریلر جدید بازی، تمرکز روی دو کلاس از شخصیت‌هاست که بازیکنان می‌توانند در دو مود چند نفره Space Marine 2 یعنی Operations و حالت PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) به نام Eternal War آن‌ها را انتخاب کنند.

ابتدا به سراغ والیوس (Valius) از کلاس تاکتیکال می‌رویم که در استفاده از تسلیحات دوربرد و مجموعه‌ای وسیع از سلاح‌ها تخصص دارد. او همچنین قابلیت Auspex Scan دارد که نه تنها دشمنان نامرئی را آشکار می‌کند، بلکه به شما اجازه می‌دهد آسیب بیشتری به دشمنان وارد کنید.

سپس به سیپیوس (Sipius) از کلاس اسنایپر می‌رسیم که از حرکات سریع بهره می‌برد و همچنین قابلیت Camo Cloak به او اجازه می‌دهد موقتاً نامرئی شود تا به طور مخفیانه به دشمنان نزدیک شده و آن‌ها را غافلگیر کند.

این بازی در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین می‌توانید مشخصات مورد نیاز نسخه رایانه‌‌های شخصی بازی را از اینجا مشاهده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره