نماد آخرین خبر

ویدیویی از وسیله نقلیه زمینی بازی استارفیلد فاش شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ اطلاعات جدیدی از یک خودروی سطح‌نورد زمینی در بازی استارفیلد فاش شده است و بتسدا هنوز واکنشی به این خبر نداشته است.
   
اطلاعات به‌روزرسانی مورد انتظار بازی استارفیلد برای اضافه کردن وسایل نقلیه زمینی دوباره لیک شد و این‌بار یک ویدیو از گیم‌پلی بازی منتشر شد که یک سطح‌نورد فضایی را در حال استفاده کردن نشان می‌دهد. به‌لطف اضافه شدن خودروهای زمینی که بسیاری انتظار آن را می‌کشیدند، پیمایش در بیش از هزار سیاره بازی استارفیلد به‌زودی کمتر خسته‌کننده می‌شود. اخبار تازه افشا شده، نیم‌نگاهی به گزینه جدید برای پیمایش در این بازی را نشان می‌دهند که به‌نظر یک خودروی سطح‌نورد سریع با موتور کنترل سرعت و ارتفاع می‌آید.

این خبر افشا شده در سایت 4Chan منتشر شد و شامل یک ویدیو از رانندگی در حالت اول شخص بود. کانسپت آرت و یک اسکرین‌شات از درون بازی نیز منتشر شد که این خودروی باگی (نوعی خودروی بدون در و با شاسی ساده) را در اندازه واقعی نشان می‌داد. با اینکه استودیو بتسدا هنوز جزئیات بیشتری از این خودرو منتشر نکرده است اما این خودرو تنها گزینه برای پیمایش زمینی در ویدیو فاش شده از بازی است.

چند ماه پیش تسدا در مطلبی که در شبکه اجتماعی ردیت منتشر کرد به یک وسیله حمل‌و‌نقل جدید اشاره کرده بود و حالا که ویدیویی از گیم‌پلی این خودرو منتشر شده است می‌توان گفت که این به‌روزرسانی بسیار نزدیک است. این ویدیو با اینکه خیلی ساده است اما به‌نظر کافی است. در این ویدیو یک باگی فضایی را می‌بینیم که با سرعت در حال رانندگی روی سیاره جمیسون است و به‌لطف موتور کنترل ارتفاع خود از روی موانع جغرافیایی نیز می‌پرد.

با اینکه این خودروی فضایی یک درخواست پرطرفدار بین بازیکنان این بازی بوده است اما به‌نظر می‌رسد که سیاره‌های استارفیلد برای پیمایش با یک باگی فضایی جهنده طراحی نشده‌اند. این سیاره‌ها به‌عنوان سندباکس‌هایی طراحی شده‌اند که با راه رفتن کاوش شوند، به‌خصوص با وجود مرزهای محدودکننده‌ای که هر سیاره دارد.

به‌لطف استعداد بزرگ بتسدا در طراحی کوئست‌ها و خط داستانی‌های جذاب، استارفیلد هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد اما لذت بردن از عجایب و چالش‌های این بازی به علت نبود یک وسیله نقلیه زمینی و نشانه‌های تکراری در نقشه‌ها، می‌تواند به مقدار زیادی خسته‌کننده باشد. به همین دلایل کاوش پیاده در این بازی با اینکه قرار بود جایگزین آن حس کاوشگری در دنیای بازی اسکایریم یا ویست‌لند در بازی Fallout باشد اما چیزی نیست که به آن امیدوار باشید.

از آن جایی‌که بتسدا دائما در حال عرضه به‌روزرسانی برای این بازی است و سعی دارد تا دوباره حیات را به آن برگرداند، به‌نظر می‌رسد که این رویکرد آن‌ها در حال تغییر است. برای مثال آن‌ها مسیریابی در شهر را با افزودن جزئیات بیشتر به نقشه در به‌روزرسانی‌های قبلی بهبود دادند. در به‌روزرسانی اخیر خود در خرداد ماه نیز یک سیستم کرفت مهمات معرفی کردند و مشخصات اسلحه‌های مبارزه از نزدیک را نیز اصلاح کردند که البته نظر بازیکنان را جلب نکرد و باعث شد آن‌ها بخش نظرات استیم را بمباران کنند.

این به‌روزرسانی‌ها برای کسانی‌که هنوز استارفیلد بازی می‌کنند حیاتی است اما باید دید که آیا آن‌ها می‌توانند ازطریق این تغییرات نظر بازیکنان جدید و بازیکنانی که بازی را رها کردند، جلب کنند یا خیر.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره