نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

مشخصات سری اوپو Find X8 لو رفت

منبع
ترنجي
بروزرسانی
مشخصات سری اوپو Find X8 لو رفت

ترنجی/ سری گوشی‌های پرچمدار بعدی برند چینی Oppo باید در خانواده Find X8 حضور داشته باشند. محصولاتی که احتمالا اوایل زمستان امسال معرفی خواهند شد. به تازگی و در گزارشی غیررسمی مشخصات سری اوپو Find X8 لو رفته است.

مشخصات سری اوپو Find X8
چندین گزارش ادعا کرده‌اند که سری Find X8 اوپو حداقل شامل سه مدل زیر خواهند بود:

۱- اوپو Find X8

۲- اوپو Find X8 Pro
۳- اوپو Find X8 Ultra

نسخه اولترا که انتظار می‌رود دارای تریشه اسنپدراگون 8 نسل 4 باشد، ممکن است ابتدای زمستان ۱۴۰۳ معرفی شود. با این حال، انتظار می‌رود X8 و X8 Pro کمی زودتر و در پاییز عرضه شوند. امروز، یک منبع چینی در شبکه اجتماعی Weibo گزارش زیر را منتشر کرد تا جزئیاتی در مورد Find X8 و X8 Pro به اشتراک بگذارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نمایشگرهای Find X8 و X8 Pro از رزلوشن 1.5K پشتیبانی می کنند و هر دو گوشی به تراشه Dimensity 9400 مدیاتک مجهز خواهند شد. قابل ذکر است که انتظار می رود سری Vivo X200 نیز از همان تراشه بهره مند شود. به نظر می رسد که سری X200 به عنوان اولین گوشی مجهز به دیمنسیتی 9400 در جهان معرفی خواهد شد و سری X8 نیز اندکی پس از آن عرضه خواهد شد.

هر دو گوشی هوشمند دارای لنز تله فوتو پریسکوپ خواهند بود. با این حال، با توجه به گزارش قبلی، انتظار می‌رود X8 Pro دارای یک دوربین چهارگانه، از جمله دوربین‌های تله فوتو پریسکوپ دوگانه باشد.

گزارش قبلی حاکی از آن بود که Find X8 از یک باتری 5600 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند، در حالی که X8 Pro یک باتری کمی بزرگتر با ظرفیت 5700 میلی آمپر ساعت خواهد داشت. در حالی که این گزارش به آن اشاره‌ای نکرده است، این سری احتمالاً با اندروید 15 و ColorOS 15 عرضه می شود.

به نظر می رسد Find X8 و X8 Pro دارای بدنه شیشه ای خواهند بود. در گزارش آمده که هر دو گوشی در رنگ‌هایی مانند سیاه، سفید، آبی و صورتی عرضه خواهند شد. با این حال، مدل Pro به رنگ صورتی در دسترس نخواهد بود.


تا جایی که به مدل اولترا مربوط می شود، انتظار می رود که دارای صفحه نمایش 2K، باتری 6000 یا 6200 میلی آمپر ساعتی باشد و از اتصال ماهواره ای پشتیبانی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های جدید اوپو هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره