نماد آخرین خبر

تیک‌تاک قابلیت چت گروهی با حداکثر ۳۲ کاربر را معرفی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
تیک‌تاک قابلیت چت گروهی با حداکثر ۳۲ کاربر را معرفی کرد

دیجیاتو/ تیک‌تاک اکنون به کاربرانش اجازه می‌دهد تا چت‌های گروهی ایجاد کنند. همچنین امکان استفاده از استیکر در چت‌ها فراهم شده است.

اپلیکیشن محبوب تیک‌تاک به‌تازگی قابلیت چت گروهی با امکان دعوت از ۳۲ کاربر را معرفی کرده است. اولین‌ بار است که این قابلیت به تیک‌تاک اضافه می‌شود.

به گزارش 9to5Mac، تیک‌تاک پیش‌ازاین و مانند هر شبکه اجتماعی دیگری، به کاربرانش اجازه می‌داد با سایرین پیام ردوبدل کنند. اما این پلتفرم حالا قابلیت ایجاد چت‌های گروهی را معرفی کرده که البته برای کاربران زیر سن قانونی محدودیت‌های خاصی دارد. بر این اساس، هر گروه چت در تیک‌تاک می‌تواند ۳۲ کاربر داشته باشد اما کاربران بین ۱۳ تا ۱۵ سال امکان پیوستن به این گروه‌ها را ندارند.

یکی دیگر از محدودیت‌ها برای کاربران زیر ۱۸ سال این است که آن‌ها فقط می‌توانند دعوت‌نامه گروه‌هایی را بپذیرند که حداقل یکی از افرادی که آن‌ها را فالو می‌کند، در آن گروه حضور داشته باشد. تیک‌تاک پیش‌ازاین به‌دلیل نقض قوانین مربوط به حقوق کودکان با شکایت وزارت دادگستری آمریکا مواجه شده بود.

پشتیبانی از چت‌های گروهی در تیک‌تاک
مزیت مهم قابلیت چت گروهی در تیک‌تاک این است که به کاربران این اپ اجازه می‌دهد بدون اینکه نیاز باشد یک ویدئو را جداگانه برای دیگران بفرستند، آن محتوا را در گروه ارسال کنند تا همه آن را ببینند. همچنین امکان بلاک و میوت‌کردن کاربران و ریپورت پیام‌های خاص در چت نیز وجود دارد.

برای ساخت یک گروه چت در تیک‌تاک ابتدا باید دکمه Inbox را انتخاب کنید، روی Chat بزنید و کسانی را که می‌خواهید به گروه اضافه شوند، انتخاب کنید. در آخر، گزینه «Start group chat» را بزنید تا گروه چت شما ایجاد شود.

محدودیت‌های دیگری نیز اینجا وجود دارد؛ برای مثال، شما فقط می‌توانید به گروه‌هایی ملحق شوید که افرادی که فالو کرده‌اید، دعوت‌نامه ورود به آن برایتان ارسال کرده باشند. همچنین اگر در بخش تنظیمات مشخص کرده باشید که کسی نمی‌تواند به شما پیام دهد، نمی‌توانید دعوت‌نامه‌های حضور در گروه‌های چت تیک‌تاک را دریافت کنید.

علاوه‌بر امکان ایجاد گروه چت، تیک‌تاک به کاربران این امکان را می‌دهد که استیکرهایشان را از طریق پلتفرمی مخصوص طراحی کنند و در پیام‌های شخصی به کار ببرند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره