نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

قابلیت ردیابی چشم آنر به بازار جهانی می‌آید

منبع
ترنجي
بروزرسانی
قابلیت ردیابی چشم آنر به بازار جهانی می‌آید

ترنجی/ یکی از ویژگی‌های جدید آپدیت iOS 18 اپل را می‌توان امکان کنترل آیفون با چشم دانست. این ویژگی در بخش توانیابی وجود دارد و فعلا عملکرد متوسطی دارد. در حقیقت در ابتدای عرضه ضعیف بود و با آپدیت آزمایشی اخیر بهتر شده است. بازار رقابتی حکم می‌کند که اگر رقیب شما ویژگی خاصی دارد، شما هم داشته باشید. در همین راستا جالب است بدانید که قابلیت ردیابی چشم آنر با آپدیت MagicOS 8.0 به بازار جهانی می‌آید.

قابلیت ردیابی چشم آنر
اواخر سال گذشته بود که یکی از مهندسان آنر از قابلیت ردیابی چشم مبتنی بر هوش مصنوعی Honor در Magic6 Pro برای روشن و خاموش کردن موتور خودرو و حرکت آن به سمت جلو و عقب استفاده کرد. این فناوری تاکنون در انحصار بازار چین بود اما خبر خوب این‌که اواخر این ماه در بازار جهانی عرضه خواهد شد.



آنر اعلام کرده که قابلیت ردیابی چشم این برند از ۶ شهریور عرضه جهانی خود را آغاز می کند و با رابط کاربری MagicOS 8.0 در همه دستگاه‌های این برند از جمله Magic 6 Pro در دسترس خواهد بود.

این فناوری به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از چشمان خود برای باز کردن نوتیفیکیشن یا برنامه‌ها استفاده کرده و موبایل‌شان را کنترل کنند.

علاوه بر این، آنر اعلام کرد که در حال بررسی ویژگی‌های بیشتری برای فناوری هوش مصنوعی چندوجهی خود است و در حال توسعه فناوری رابط مغز و کامپیوتر غیرتهاجمی (BCI) است تا فناوری توانیابی را برای همه در دسترس قرار دهد.

فناوری BCI Honor به افراد امکان می‌دهد با استفاده از سیگنال‌های الکتریکی مغز با دستگاه‌های خارجی ارتباط برقرار کنند. این قابلیت باید برای افراد دارای معلولیت یا کسانی که به کمک نیاز دارند مفید باشد.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ فکر می‌کنید کارایی خوبی داشته باشد؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره