نماد آخرین خبر

مایکروسافت پشتیبانی از برنامه Paint 3D را متوقف می‌کند

منبع
تکفارس
بروزرسانی
مایکروسافت پشتیبانی از برنامه Paint 3D را متوقف می‌کند

تکفارس/ مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرده است برنامه Paint 3D در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۴ از فروشگاه مایکروسافت حذف خواهد شد.

 برنامه Paint 3D که زمانی بزرگترین به‌روزرسانی مایکروسافت برای برنامه Paint بود، قرار است اواخر سال میلادی برای همیشه از فروشگاه مایکروسافت حذف شود. این برنامه توسط مایکروسافت با به‌روزرسانی Creators ویندوز ۱۰ منتشر شده بود و حتی یک زمانی قرار بود جایگزین MS Paint شود.

مایکروسافت در یادداشت خود در پشتیبانی خود به طور رسمی اعلام کرد که برنامه Paint 3D در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۴ از فروشگاه مایکروسافت حذف خواهد شد. بنا به گزارشات کاربران در داخل برنامه اعلانی مبنی بر پایان پشتیبانی برنامه را مشاهده کرده‌اند. مایکروسافت توصیه می‌کند کاربران در صورت نیاز به مشاهده محتوای سه بعدی، می‌توانند برنامه ۳D Viewer را در سیستم خود نصب کرده و از آن استفاده کنند.

اکنون تمام تمرکز مایکروسافت بر روی برنامه Paint در ویندوز ۱۱ معطوف شده است به طوری که تعدادی از برترین قابلیت‌های فتوشاپ را با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به این برنامه اضافه کرده است.

 Paint 3D جدیدترین قربانی برنامه‌های مایکروسافت است. این شرکت سال گذشته پلتفرم Windows Mixed Reality و Microsoft Teams ادغام شده را از ویندوز ۱۱ خذف کرد. مایکروسافت همچنین قصد دارد سال آینده پشتیبانی از برنامه‌های اندرویدی خود را برای ویندوز ۱۱ متوقف کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره