نماد آخرین خبر

بازی Goat Simulator 3 برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی Goat Simulator 3 برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

زومجی/ گزارشی جدید از سوی یک منبع معتبر ادعا می‌کند که بازی Goat Simulator 3 در آینده نه‌چندان دور برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
   
شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده حاکی از آن است که بازی Goat Simulator 3 در نوامبر امسال (آبان ۱۴۰۳) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. ابتدا وبسایت ژاپنی فروشگاه آمازون به این موضوع اشاره کرد؛ ولی لحظاتی بعد تمامی اطلاعات مذکور پاک شدند.

Goat Simulator 3 توسط استودیوی سوئدی Coffee Stain ساخته شده است. این بازی در سال ۲۰۲۲ به وسیله یک ویدیوی خنده‌دار که از تریلر بازی Dead Island تقلید می‌کرد معرفی شد و در زمان عرضه برای کاربران رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و تلفن‌های همراه در دسترس قرار گرفت.

Nintendo Everything گزارش داده است که بازی Goat Simulator 3 در وبسایت ژاپنی فروشگاه آمازون فهرست شده بود؛ اما پس از مدت‌زمان کوتاهی اطلاعات آن پاک شدند. فهرست مذکور ادعا می‌کرد که این بازی در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۷ آبان ۱۴۰۳) برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

همچنین بازی Goat Simulator 3 در نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت و بسته‌الحاقی Digital Downgrade نیز همزمان با آن برای دارندگان نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. عرضه احتمالی Goat Simulator 3 برای سوییچ با نزدیک شدن به سالگرد انتشار بازی منطقی به نظر می‌رسد.

لطفا برای دریافت اطلاعات رسمی در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره