نماد آخرین خبر

زمان به بازار آمدن گوشی گلکسی S24 FE و گلکسی A16 مشخص شد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
زمان به بازار آمدن گوشی گلکسی S24 FE و گلکسی A16 مشخص شد

شهر سخت افزار/ اخیرا صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی S24 FE در وب‌سایت رسمی سامسونگ فعال شده‌ که نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان عرضه آن است. با اینکه سامسونگ هنوز به‌طور رسمی اطلاعاتی درباره این گوشی منتشر نکرده، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که گلکسی S24 FE قرار است در ماه اکتبر (مهر) به‌صورت جهانی عرضه شود و مدل گلکسی A16 نیز در دسامبر (آذر) به بازار خواهد آمد.

طبق اطلاعات فاش‌شده در روزهای گذشته، گلکسی S24 FE به چیپست Exynos 2400e مجهز خواهد بود و با رابط کاربری One UI 6.1.1 عرضه می‌شود. این گوشی دارای باتری با ظرفیت 4,565 میلی‌آمپر ساعت است که سامسونگ آن را با توانایی پخش موسیقی تا 78 ساعت و پخش ویدئو تا 29 ساعت معرفی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب و نمایشگر 6.7 اینچی +FullHD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و روشنایی حداکثر 1,900 نیت اشاره کرد. این نمایشگر همچنین با شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس+ پوشانده شده و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی آن درون یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته است. در بخش پشتی دستگاه نیز شاهد سه دوربین خواهیم بود که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری می‌شود.



گلکسی S24 FE در رنگ‌های زرد، نقره‌ای-سفید، گرافیت، سبز و آبی عرضه خواهد شد و دو رنگ اختصاصی نیز به‌صورت انحصاری از طریق وب‌سایت سامسونگ در دسترس خواهد بود. با توجه به مشخصات فنی و طراحی این گوشی، انتظار می‌رود گلکسی S24 FE به یکی از محصولات پرفروش سامسونگ تبدیل شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره