نماد آخرین خبر

واتساپ حالت صوتی هوش مصنوعی Meta AI را دریافت می‌کند

منبع
تکفارس
بروزرسانی
واتساپ حالت صوتی هوش مصنوعی Meta AI را دریافت می‌کند

تکفارس/ واتساپ در حال کار روی اضافه کردن حالت صوتی برای چت‌بات Meta AI است که در برخی بازارها درون این اپلیکیشن پیام‌رسان در دسترس قرار دارد.

این قابلیت در یک به‌روزرسانی جدید برای واتساپ فعال خواهد شد و حتی می‌توانید صدای چت‌بات هوش مصنوعی را انتخاب کنید. واضح است که استفاده از صدای شما برای ارتباط با Meta AI این تعاملات را از تایپ کردن بسیار ساده‌تر می‌کند.

گزینه انتخاب صدای Meta AI در به‌روزرسانی ۲.۲۴.۱۷.۱۶ واتساپ بتا برای اندروید در دسترس است. البته اگر دستگاه اندرویدی دارید و از طریق پلی استور در نسخه بتا ثبت‌نام کنید، اگرچه باید توجه داشته باشید که ثبت‌نام همیشه باز نیست.

وقتی این قابلیت برای همه کاربران واتساپ اندروید منتشر شود، به شما امکان این را می‌دهد که از میان ده صدای مختلف برای Meta AI یکی را انتخاب کنید. این صداها نام‌گذاری نشده‌اند، اما همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، هرکدام یک دایره رنگی متفاوت دورشان دارند.

از آنجا که فعلا فقط یک اسکرین شات در اختیار داریم، نمی‌توانیم دقیقا بگوییم این صداها چه تفاوتی دارند، اما حدس می‌زنیم که شما قادر خواهید بود از لهجه‌ها و لحن‌های مختلف یکی را انتخاب کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره