نماد آخرین خبر

تریلر گیم پلی Stalker 2؛ مقابله با راهزن‌ها و جهش‌یافته‌ها

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ استودیو GSC Game World تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl را پخش کرد.
   
هفته گذشته یک نمایش مفصل از S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl تقدیم طرفدارها شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو GSC Game World تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی را در لایواستریم Xbox @ Gamescom پخش کرده است. این ویدیو مبارزه در طول شب با راهزن‌ها و سایر تهدیدها را نشان می‌دهد.

با اینکه رویارویی با سه راهزن چالش بزرگی به‌حساب نمی‌آید، باید همواره مراقب باشید. به بیان دیگر گیمرها در برخورد با راهزن‌ها باید پناه بگیرند، اطراف را به‌دقت بررسی کنند و برای افزایش میزان سلامتی به سراغ استفاده از داروها بروند؛ به‌خصوص که دشمنان با یورش از جناح‌های مختلف تلاش می‌کنند که بر شما غلبه کنند. یک نوع خاص از جهش‌یافته‌ها نیز وجود دارند که مخفی می‌شوند و پیش از آن‌که توان فرار از مهلکه را داشته باشید، غافل‌گیرتان خواهند کرد.

شاید اولین برخورد با این جهش‌یافته‌ها چالش‌برانگیز باشد، اما با جمع‌آوری منابع و یافتن تجهیزات بهتر، کار به‌مراتب راحت‌تری در غلبه بر آن‌ها خواهید داشت. نقشه بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl به‌قدری بزرگ است که حتی توسعه‌دهندگان هنگام بازدید دوباره از برخی مکان‌ها با موارد جدیدی روبه‌رو می‌شوند. گیمرها آزادی عمل زیادی در انجام کارها دارند و می‌توانند بخشنده یا بی‌رحم باشند؛ هرچند شاید این بی‌رحمی عواقبی داشته باشد.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl اخیرا با تأخیر دیگری مواجه شد و اکنون در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۳ (۲ نوامبر ۲۰۲۴) دردسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره