نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

قیمت گلکسی زد فولد ۶ اسلیم سامسونگ شاید ۲۱۰۰ دلار باشد!

منبع
ترنجي
بروزرسانی
قیمت گلکسی زد فولد ۶ اسلیم سامسونگ شاید ۲۱۰۰ دلار باشد!

ترنجی/ طبق شنیده‌های غیررسمی، برند کره‌ای سامسونگ احتمالا به زودی از یک گوشی تاشو جدید رونمایی کند. این محصول در خانواده Galaxy Z Fold 6 خواهد بود و پسوند Slim دارد. به تازگی درباره این محصول یک گزارش غیررسمی منتشر شده که می‌گوید قیمت گلکسی زد فولد ۶ اسلیم سامسونگ شاید ۲۱۰۰ دلار باشد! همچنین اطلاعاتی درباره زمان عرضه و مشخصات دوربین آن وجود دارد.

قیمت گلکسی زد فولد ۶ اسلیم
همه نشانه ها حاکی از آن است که سامسونگ می خواهد دومین مدل گلکسی زد فولد را در سال جاری عرضه کند. این گوشی تاشو مرموز در طول سال جاری موضوع شایعات مختلفی بوده و به تازگی اطلاعات جالبی درباره آن منتشر شده است.

طبق جدیدترین اطلاعات، سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با کد داخلی Q6A و شماره مدل SM-F958N در دست توسعه است. احتمالا این گوشی به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی برای نمایشگر بیرونی مجهز می شود.


همچنین دوربین سلفی زیرنمایشگر داخلی که از نوع UPC بوده یک ارتقا جزئی از ۴ به ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این ارتقا با چه پیشرفت‌های دیگری همراه است.

درباره مجموعه دوربین اصلی اطلاعات دقیقی در دست نیست و فقط می‌دانیم یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی روی قاب پشتی قرار دارد.

گوشی تاشوی جدید سامسونگ که پسوند Slim دارد، ممکن است در حالت بسته تنها ۱۰ میلی‌متر ضخامت داشته باشد. البته متاسفانه احتمال دارد این محصول در بازارهای محدودی مانند کره و چین عرضه شود.

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد ۶ اسلیم شاید ۴ مهر ۱۴۰۳ باشد
گزارش جدیدی از Chosun Daily ادعا می‌کند که Galaxy Z Fold 6 Slim می‌تواند در ۴ مهر ۱۴۰۳ در کره رسما معرفی شود. این دستگاه تقریباً 2.8 میلیون وون یا معادل 2100 دلار قیمت خواهد داشت.

گوشی Galaxy Z Fold 6 Slim باریکتر از Fold 6 معمولی خواهد بود اما ظاهراً دارای صفحه نمایش بزرگتری هم هست. یعنی صفحه نمایش بیرونی 6.5 اینچی و صفحه نمایش داخلی تاشو 8 اینچی دارد. همچنین ممکن است این اولین گوشی تاشو گلکسی باشد که از تیتانیوم در ساختار خود استفاده می کند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید این افزایش قیمت می‌تواند منطقی باشد؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره