نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

این نمایشگر جدید سامسونگ کِش می‌آید!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی

شهر سخت افزار/ سامسونگ به تازگی از یک نمایشگر جدید رونمایی کرده که کِش می‌آید. نمایشگر کششی جدید کره‌ای‌ها در کنفرانس IMID 2024 رونمایی شده و می‌تواند تا 1.25 برابر اندازه خودش کِش بیاید. جزئیات بیشتر درباره این نمایشگر جادویی را در ادامه بخوانید.

نمایشگر کششی سامسونگ از نوع میکرو LED بوده و قابلیت افزایش طول 25 درصدی را داراست. در واقع این نمایشگر را می‌توان تا 1.25 برابر اندازه خود کشید یا مانند کاغذ به دور دست پیچید و سپس به شکل اولیه خود بازگرداند.

متراکم‌ترین نمایشگر کششی دنیا!
بر اساس گزارش sammobile نمایشگر میکرو LED کششی جدید به مراتب باکیفیت‌تر از نسل‌های قبلی بوده و بنابر ادعای سامسونگ رزولوشن بالاتری در مقایسه با سایر نمایشگرهای کششی دارد. در واقع این نمایشگر جادویی میکرو LED دارای تراکم پیکسلی 120PPI یا همان 120 پیکسل در هر اینچ است.


پیش از این سامسونگ یک پتنت جدید به ثبت رسانده بود که در آن‌ها به جای صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر، به صفحه‌نمایشی مربع شکل و با قابلیت افزایش سایز یا اصطلاحاً گسترش‌پذیر اشاره شده است. به گفته تحلیلگران این طراحی خلاقانه ممکن است بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به گوشی‌های تاشو را حل کند. در ادامه می‌توانید ویدیویی از این نمایشگر کششی را مشاهده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره