نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

بسته الحاقی بازی استارفیلد پاییز امسال عرضه خواهد شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ بازی استارفیلد (Starfield) حدود ۱ سال پیش عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب بکند. این بازی سبک خاص نقش آفرینی بتسدا (Bethesda) را وارد دنیای آینده نگر و علمی تخیلی کرد که باعث شد که فضای بسیار خاص را در اختیار کاربران قرار بدهد. بازی استارفیلد توانست کاربران خوبی بدست بیاورد اما در زمینه حفظ کاربر چندان قوی عمل نکرد.

به این شکل که تنها پس از چند ماه تعداد کاربران این بازی بسیار کم شد و دلیل آن هم گستردگی بیش از حد این بازی بود. چیزی که باعث می‌شد استارفیلد انسجام زیادی نداشته باشد و در نتیجه بسیاری از کاربران از تجربه این بازی پس از مدتی خسته بشوند. با این حال این مورد از جذابیت کلی بازی کم نکرده و طرفداران استارفیلد همچنان منتظر محتوای بیشتر برای این بازی هستند.

حال شرکت بتسدا تصمیم گرفته تا اولین بسته الحاقی بازی استارفیلد را پاییز امسال عرضه کند. این شرکت اعلام کرده که این بسته الحاقی محتوای زیادی را به بازی استارفیلد اضافه خواهد کرد و قرار است آن را گسترش بدهد. شرکت بتسدا به خوبی توانست اطلاعات این بسته الحاقی را محفوظ نگه دارد. به این شکل که تا رویداد قبلی دنیای گیمینگ ما شاهد اطلاعات زیادی از این بسته الحاقی نبودیم. با این حال پس از این رویداد شرکت بتسدا به طور کامل از بسته الحاقی بازی استارفیلد رونمایی کرد.

در این بسته الحاقی کرکتر اصلی بازی به یک سیاره جدید که مردمان این سرزمین یک مار بزرگ را پرستش می‌کنند، می‌برد. در اینجا شما باید اتفاقات پیش آمده را بررسی کنید و متوجه می‌شوید که یک تهدید بزرگ در این سیاره وجود دارد. نکته اینجاست که فرقه موجود در این سیاره بسیار خاص بوده و می‌توان گفت که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی استارفیلد است.

بسته الحاقی شترد اسپیس (Shattered Space) به کاربران اجازه می‌دهد که در دنیای انسان‌های استارفیلد وارد بشوند. به این شکل که با فرقه‌ها و باورهای مختلف روبرو شده و در شرایط بسیار خاصی قرار می‌گیرند. شرایطی که مشابه آن در دنیای گیمینگ کم است و از طرفی گشت و گذار را در دنیای بازی بسیار لذت‌بخش می‌کند.

بسته الحاقی شترد اسپیس بازی استارفیلد در تاریخ ۹ مهر (۳۰ سپتامبر) برای کنسول ایکس‌باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. با توجه به روندی که مایکروسافت در این چند ساله داشته امکان دارد که استارفیلد برای کنسول‌های سونی هم عرضه شود ولی در حال حاضر امکان تجربه این بازی به صورت انحصاری در کنسول‌های مایکروسافت است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره