نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

آپدیت جدید شیائومی پوکو ایکس ۵ پرو رسما عرضه شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
آپدیت جدید شیائومی پوکو ایکس ۵ پرو رسما عرضه شد

ترنجی/ حدودا یک سال‌ونیم پیش بود که Poco X5 Pro با تراشه اسنپدراگون 778G و اندروید ۱۲ رسما معرفی شد. این محصول آپدیت اندروید ۱۴ را با رابط کاربری HyperOS شیائومی دریافت کرده است. به تازگی اما آپدیت جدید شیائومی پوکو ایکس ۵ پرو رسما عرضه شده که می‌تواند امنیت موبایل هوشمند شما را ارتقا بدهد.

آپدیت جدید شیائومی پوکو ایکس ۵ پرو
شیائومی انتشار وصله امنیتی آگوست ۲۰۲۴ را برای بسیاری از گوشی‌های هوشمندش آغاز کرده است. حالا نوبت به POCO X5 Pro رسیده که پچ امنیتی جدید را دریافت نماید. برای رقابت با رقبا، این برند سخت در تلاش است تا به‌روزرسانی‌های گوشی‌های هوشمند خود را در سریع‌ترین زمان ممکن منتشر کند.

این به‌روزرسانی جدید پوکو X5 Pro کاربران بازار جهانی، اروپا، هند و اندونزی را پوشش می دهد.


میان‌رده استراتژیک شیائومی در برند پوکو یعنی Poco X5 Pro سال 2023 عرضه شد و با MIUI 14 مبتنی بر اندروید 12 به دست خریداران می‌رسید.

در حال حاضر، این گوشی هوشمند دارای رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید 14 است. شیائومی به طور مرتب به‌روزرسانی‌های جدید را برای آن منتشر می‌کند.

به‌روزرسانی امنیتی آگوست 2024 که امروز برای POCO X5 Pro منتشر شد، امنیت سیستم را افزایش می‌دهد و شامل برخی بهبودها می‌شود.

این آپدیت در بازارهای مختلف با بیلدهای زیر عرضه می‌شود:

OS1.0.7.0.UMSEUXM

OS1.0.6.0.UMSINXM


OS1.0.6.0.UMSIDXM

OS1.0.6.0.UMSMIXM

اساساً به‌روزرسانی مذکور برای همه مناطق یکسان است اما شماره ساخت متفاوت خواهد بود. آپدیت شامل وصله امنیتی آگوست 2024 با حجم حدود 20 مگابایت به تدریج در اختیار کاربران X5 Pro قرار می گیرد.

برای یادآوری بد نیست بگوییم که پوکو ایکس ۵ پرو با پنل AMOLED در اندازه 6.67 اینچی و رفرش‌ریت 120 هرتز عرضه شد. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 778G برای کاربران زیادی که در بخش میان‌رده تصمیم به خرید داشتند، جذاب بود.

نظر شما درباره وضعیت به‌روزرسانی‌های Xiaomi چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره