نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

بنیانگذار تلگرام ممکن است به ۲۰ سال زندان محکوم شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
بنیانگذار تلگرام ممکن است به ۲۰ سال زندان محکوم شود

دیجیاتو/ گزارش‌ رسانه‌‌های فرانسه حاکی از آن است که پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام ممکن است به‌دلیل اتهامات وارده با حکم ۲۰ سال زندان مواجه شود.

گزارش‌ رسانه‌‌های فرانسه حاکی از آن است که پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام ممکن است به‌دلیل اتهامات وارده با حکم ۲۰ سال زندان مواجه شود.

دوروف قرار است در دادگاه فرانسه حاضر شود و با اتهامات متعددی ازجمله تروریسم، قاچاق مواد مخدر، کلاهبرداری، پول‌شویی و محتوای سوءاستفاده از کودکان مواجه است.

احتمال حکم سنگین فرانسه برای پاول دوروف
دوروف که اکنون ۳۹ سال دارد، در روسیه متولد شد و در آگوست ۲۰۲۱ تابعیت فرانسه را دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۷ به دبی نقل مکان کرد و طبق گزارش‌ها، تابعیت امارات متحده عربی را نیز دریافت کرده است.

مقامات فرانسوی تلگرام را متهم کرده‌اند که به دلیل ویژگی‌های ناشناس بودن و عدم همکاری با نهادهای امنیتی، به بستری برای ارتکاب جرایمی همچون قاچاق مواد مخدر، پول‌شویی، تروریسم و حتی انتشار پورنوگرافی کودکان تبدیل شده است.

آنها ادعا می‌کنند که دوروف به عنوان مدیرعامل این پلتفرم مسئول مستقیم این جرایم بوده و هیچ تلاشی برای نظارت یا همکاری با مقامات قضایی به منظور جلوگیری از این فعالیت‌های غیرقانونی انجام نداده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره