نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

رسماً تأیید شد؛ وان پلاس 13 در ماه اکتبر معرفی می‌شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
رسماً تأیید شد؛ وان پلاس 13 در ماه اکتبر معرفی می‌شود

دیجیاتو/ مشخصات این دستگاه نوید پرچم‌داری قدرتمند را می‌دهد.

وان پلاس از اولین برندهایی خواهد بود که گوشی‌های پرچم‌دارش را با تراشه آتی کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 4، روانه بازار می‌کند. وان پلاس 13 پرچم‌دار بعدی این برند چینی خواهد بود که پس از رویداد Summit 2024 که 30 مهر تا 2 آبان برگزار می‌شود، به بازار چین می‌رود.

«لوئیس لی»، مدیر وان پلاس در چین، با انتشار پستی در پلتفرم ویبو، اعلام کرد وان پلاس 13 ماه میلادی بعدی عرضه خواهد شد. از طرفی، وان پلاس اعلام کرده از نسل دوم نمایشگرهای پیشرفته شرکت چینی «BOE» با نام BOE X2 در دستگاه‌های بعدی خود استفاده خواهد کرد.

مشخصات احتمالی وان پلاس 13
پرچم‌دار جدید وان پلاس نمایشگر 6.8 اینچی OLED با پشتیبانی از فناوری LTPO، رزولوشن 2K، رفرش‌ریت 120 هرتز و حسگر زیر نمایشگر اولتراسونیک خواهد داشت. همچنین گواهی احتمالی IP68/69 وان پلاس 13 را در برابر آب و گردوغبار مقاوم می‌کند.

ماژول بدنه پشتی گوشی احتمالاً 3 دوربین را با رزولوشن 50 مگاپیکسل در خود جای می‌دهد: دوربین اصلی LYT-808 با پشتیبانی از OIS، دوربین اولتراواید و دوربین تله‌فوتو IMX882 با زوم اپتیکال سه‌برابری.

همان‌طور که گفتیم، اسنپدراگون 8 نسل 4 قدرت پردازشی این گوشی را تأمین می‌کند؛ تراشه‌ای که ظاهراً با آدرنو 750 عملکرد گرافیکی قوی‌تر و بهره‌وری انرژی بالایی خواهد داشت. OnePlus 13 احتمالاً انرژی خود را از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند و با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و بی‌سیم 50 وات، در مدت کوتاهی شارژ می‌شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حضور موتور لمسی 0916T اشاره کرد؛ این موتور لرزشی مخصوصاً برای ارائه بازخورد لمسی و لرزشی در دستگاه‌های الکترونیکی طراحی شده است. انتظار می‌رود نسخه پایه این گوشی با قیمت 799 دلار به فروش برسد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره