نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

دو یوتوبر با ساخت بزرگ‌ترین آیفون جهان نام خود را در گینس ثبت کردند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

دیجیاتو/ نمایشگر لمسی این آیفون غول‌پیکر 88 اینچی است.

اخیراً دو یوتوبر بزرگ‌ترین آیفون 15 پرو مکس جهان را ساخته‌اند. این دستگاه غول‌پیکر حدوداً ۲.۰۵ متر ارتفاع داد و وزن آن به ۶۰.۳ کیلوگرم می‌رسد.

«متیو پرکینز» (از کانال DIY Perks) و «آرون ماینی» (از کانال MrWhoseTheBoss)، دو یوتوبری هستند که این آیفون را ساخته و رکورد جدیدی را در گینس به‌نام خود ثبت کرده‌اند.

ساخت بزرگ‌ترین آیفون 15 پرو مکس جهان
بزرگ‌ترین آیفون جهان با ترکیبی از لوازم الکترونیکی آماده، قطعات چاپ سه‌بعدی، طراحی نوآورانه و مونتاژ منحصربه‌فرد ساخته شده است. آن‌ها دستگاهی ساخته‌اند که با وجود وزن بالا و ابعاد بزرگ، کاربردی است و تقریباً مشابه یک گوشی عادی کارایی دارد. این دو یوتوبر آن را در سناریوهای مختلف مانند پرداخت اینترنتی، ارسال ایمیل و تماس‌های ویدیویی آزمایش کردند.

این آیفون غول‌پیکر از نمایشگر ۸۸ اینچی OLED ال‌جی استفاده می‌کند و به یک لایه بزرگ حساس به لمس متصل شده است. در واقع پرکینز با استفاده از چسب اپوکسی، این لایه حساس به لمس را متصل کرده و صفحه‌نمایش لمسی بزرگی ساخته است.

در مرحله بعد، آن‌ها فریم آلومینیومی را در دور دستگاه تعبیه کردند و با اضافه‌کردن یک قطعه تقویتی صلیب‌شکل، استحکام و مقاومت ساختار بدنه را بالا بردند. دکمه‌های صدا و پاور نیز با قطعات از پیش‌ساخته‌شده در این دستگاه قرار گرفتند و دوربین‌های کانن EOS R5 و سونی RX10 Mark 4 لنزهای پشتی این دستگاه را تشکیل داده‌اند.

تنها بخشی که این دو یوتوبر به خوبی نتوانستند آن را پیاده کنند، اجرای سیستم‌عامل iOS بود. در عوض آن‌ها از نسخه سفارشی Bliss OS استفاده می‌کنند که ساختاری مشابه رابط کاربری آیفون دارد. از طرفی مشخص نیست که این دستگاه غول‌پیکر از شارژر مگ‌سیف پشتیبانی می‌کند یا خیر.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره