نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

گلکسی S25 Ultra سامسونگ در این زمینه همچنان درجا می‌زند

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گلکسی S25 Ultra سامسونگ در این زمینه همچنان درجا می‌زند

ترنجی/ دو دستگی عجیبی در زمینه سرعت شارژ و در دنیای موبایل‌های هوشمند ایجاد شده است. از یک سو برندهای چینی را داریم که با تلاش فراوان سعی در جابه‌جا کردن مرزها دارند و از یک سو برندهایی مانند اپل و سامسونگ که گویی اصلا برنامه‌ای برای توسعه این بخش ندارد. طبق گزارش جدیدی که منتشر شد، گلکسی S25 Ultra سامسونگ در این زمینه همچنان درجا می‌زند!

سرعت شارژ گلکسی S25 Ultra سامسونگ
پس از این که ابعاد گلکسی S25 Ultra فاش شد، متوجه شدیم امسال باید منتظر باریک‌ترین گوشی اولترا سامسونگ باشیم. خب طبیعتا این خبر خوبی بود و پرچمدار پریمیوم این برند کره‌ای بالاخره کمی خوشدست‌تر از نسل‌های قبلی خود می‌شود.

این گزارش توسط ice universe منتشر شده بود و در ادامه پست‌های زیر پست او در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، صحبت به سمت سرعت شارژ کشیده شد.


همانطور که می‌بینید، درباره سرعت شارژ گلکسی S25 Ultra سامسونگ اینجا تایید می‌شود که همان توان نسل قبلی دوباره تکرار خواهد شد. این یعنی همان حداکثر توان ۴۵ واتی برای این پرچمدار پریمیوم سال ۲۰۲۵ سامسونگ ارائه می‌شود.

البته که برای مثال گلکسی اس ۲۴ اولترا با همین شارژر و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در مدت نیم ساعت حدودا تا ۷۰ درصد شارژ می‌شود یا شارژ کامل آن حدود ۱ ساعت زمان نیاز دارد اما این اعداد هنوز فاصله زیادی با رقبای آن دارد. برای مثال وان پلاس ۱۲ با باتری بزرگتر ۵۴۰۰ میلی‌آمپری از ۰ تا ۱۰۰ درصد فقط در ۲۴ دقیقه شارژ می‌شود!

سامسونگ اولین بار با گلکسی نوت ۱۰ پلاس از سال ۲۰۱۹ توان شارژ سیمی ۴۵ وات را ارائه کرد و حالا یعنی ۶ سال بعد هنوز تصمیمی برای ارتقا آن ندارد.

نظر شما چیست؟ سرعت شارژ یک گوشی در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره