نماد آخرین خبر

رندر گلکسی S25 Ultra سامسونگ را ببینید

منبع
ترنجي
بروزرسانی
رندر گلکسی S25 Ultra سامسونگ را ببینید

ترنجی/ گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ Galaxy S25 Ultra خواهد بود که احتمالاً در اوایل 2025 معرفی می‌شود. بااین‌حال، ماه‌ها قبل از رونمایی رسمی، برخی جنبه‌های این دستگاه شامل طراحی و مشخصات آن فاش شده است. امروز اما، رندر گلکسی S25 Ultra را داریم که طراحی نهایی این مدل را از تمامی زوایا نشان داده و تغییرات آن نسبت‌به نسل پیشین را برجسته می‌کند.

رندر گلکسی S25 Ultra سامسونگ
طراحی Galaxy S25 Ultra توسط افشاگر OnLeaks با همکاری وب‌سایت AndroidHeadlines فاش شده است. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، این گوشی از طراحی مدل قبلی خود فاصله چندانی نمی‌گیرد، اما همچنان یک تغییر اساسی ایجاد می‌کند که ارگونومی کلی دستگاه را بهبود می‌بخشد.

این گوشی یک طراحی کاملاً تخت در پنل جلویی، پشتی و فریم خود دارد که در دو مورد اول از جنس شیشه بوده درحالی‌که کناره‌های آن از جنس تیتانیوم است. گلکسی اس 25 اولترا گوشه‌های منحنی دارد، اما شعاع انحنای آن به‌اندازه گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی اس 21 اولترا نیست. بااین‌حال، گوشه‌های منحنی نسبت‌به گلکسی اس 24 اولترا بهبود یافته است.


یک نمایشگر 6.9 اینچی در جلو با یک سوراخ نمایشگر تکی به‌منظور تعبیه دوربین سلفی وجود دارد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر اکنون باریک‌تر از گلکسی اس 24 اولترا هستند و درواقع باریک‌ترین حاشیه نمایشگر درمیان تمامی گوشی‌های سامسونگ با صفحه‌نمایش تخت است. در قسمت پشتی، چهار لنز دوربین و یک فلاش LED وجود دارد که پوشش‌های دایره‌ای لبه‌دار، هر لنز دوربین را احاطه کرده‌اند.

گلکسی اس 25 اولترا 8.2 میلی‌متر ضخامت دارد که آن را 0.4 میلی‌متر باریک‌تر از مدل قبلی خود می‌کند. ارتفاع آن 162.8 میلی‌متر بوده و عرض آن نیز 77.6 میلی‌متر است. به‌طورکلی، این گوشی کمی شیک‌تر و جمع‌وجورتر Galaxy S24 Ultra به‌نظر می‌رسد که دارای فریم کاملاً تخت، گوشه‌های گردتر و حاشیه نمایشگر باریک‌تر است.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کنند که گلکسی اس 25 اولترا دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4، رم 12/16 گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 45 واتی است.

طبق گزارش‌ها، این گوشی دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی، یک دوربین زوم پریسکوپی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی رابط کاربری One UI 7.1 مبتنی‌بر اندروید 15 را اجرا می‌کند و هفت سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. One UI 7.1 ویژگی‌های قوی‌تر هوش مصنوعی، طراحی UI اصلاح‌شده و انیمیشن‌های روان‌تر را به‌ارمغان می‌آورد.

گلکسی اس 25 اولترا همچنین از بلندگوهای استریو، قلم S Pen، حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب و اتصال ماهواره‌ای برای ارسال پیام‌های اضطراری بهره خواهد برد.

نظر شما درباره رندر گلکسی S25 Ultra سامسونگ چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره