نماد آخرین خبر

اولین اطلاعات و تصویر رسمی از بازی جدید Battlefield منتشر شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
اولین اطلاعات و تصویر رسمی از بازی جدید Battlefield منتشر شد

زومجی/ پس از مدت‌ها انتظار اولین اطلاعات و تصویر رسمی از بازی جدید Battlefield منتشر شد.

وینس زامپلا، مدیر ارشد استودیو Ripple Effect اولین اطلاعات و کانسپت آرت رسمی از نسخه بعدی مجموعه Battlefield را به اشتراک گذاشته است. به‌نظر می‌رسد این بازی قرار است به ریشه‌های خود بازگردد و تجربه‌ای در دوران مدرن را برای طرفداران به ارمغان آورد.

به گزارش اینسایدر گیمینگ، زامپلا در مصاحبه‌ای با رسانه آی‌جی‌ان، اطلاعاتی را تأیید کرد که پیش‌تر توسط اینسایدر گیمینگ در فوریه ۲۰۲۴ گزارش شده بود. براساس خلاصه اطلاعات منتشر شده:

-          بازگشت به سبک کلاسیک Battlefield و اصول اولیه

-          بازگشت به نقشه‌های ۶۴ نفره

-          استفاده مجدد از سیستم کلاس‌محور

-          هدف‌گذاری برای انتشار در سال ۲۰۲۵

علاوه‌براین، اینسایدر گیمینگ گزارش داده بود که تیم سازنده بازی جدید بتلفیلد در حال کار روی یک تجربه بتل رویال رایگان نیز است. این بخش شامل دو حالت برای بازی خواهد بود: تجربه کلاسیک بتل رویال و حالتی به نام Gauntlet که در آن تیم‌ها در ماموریت‌های هدف‌دار رقابت می‌کنند و تیمی که کمترین امتیاز را دارد، پس از هر ماموریت حذف می‌شود.

زامپلا درباره رویکرد بازگشت به اصول در نسخه جدید Battlefield گفت: «اگر به اوج یا قله بتلفیلد نگاه کنید، آن دوران Battlefield 3 و Battlefield 4 است که همه چیز مدرن بود. فکر می‌کنم باید به هسته اصلی Battlefield بازگردیم و آن را به شکلی فوق‌العاده اجرا کنیم. سپس خواهیم دید که از آنجا به کجا می‌رویم. اما به‌نظر من، اوج بتلفیلد در همان روزهای Battlefield 3 و 4 بود. فکر می‌کنم این برای بازیکنان، برای من و حتی برای تیم‌ها نوستالژیک است. آن‌ها روزهای اوج بودند... البته باید بگویم Battlefield 1942 هم همینطور.»

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره