نماد آخرین خبر

اپل واچ SE با بدنه پلاستیکی رنگارنگ سال آینده معرفی خواهد شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
اپل واچ SE با بدنه پلاستیکی رنگارنگ سال آینده معرفی خواهد شد

ترنجی/ انتظار می‌رفت که اپل واچ SE 3 پلاستیکی هفته گذشته در رویداد آیفون 16 معرفی شود. بااین‌حال، این شرکت تنها اپل واچ سری 10 و یک نسخه مشکی رنگ اپل واچ اولترا 2 را معرفی کرد که منجر به گمانه‌زنی‌هایی در مورد مدل ارزان‌تر شد. خوشبختانه برای کاربرانی که به بودجه‌شان توجه دارند، اپل واچ SE 3 هنوز درحال توسعه است و می‌تواند سال آینده با سری آیفون 17 عرضه شود.

اپل واچ SE با بدنه پلاستیکی رنگارنگ
طبق گزارش بلومبرگ، اپل همچنان بر روی مدل پلاستیکی Apple Watch SE کار می‌کند. این گزارش نشان می‌دهد که تیم‌های مربوطه با مشکلاتی در زمینه هزینه و کیفیت مواجه بوده‌اند، زیرا تغییر جنس بدنه از آلومینیوم به پلاستیک یک کار نسبتاً چالش‌برانگیز است. با این وجود، طبق گزارش‌ها، اپل به توسعه این مدل ادامه می‌دهد و می‌تواند آن را در سال آینده عرضه کند.

بر اساس این گزارش، حرکت از آلومینیوم به پلاستیک احتمالاً با هدف کاهش قیمت و ارائه گزینه‌های رنگی زنده‌تر است. این می‌تواند ساعت اپل را برای افراد کم سن‌وسال ازجمله کودکان جذاب‌تر کند. ازآنجایی‌که برخی مدارس استفاده از گوشی‌های هوشمند را ممنوع کرده‌اند، خانواده‌هایی که از آیفون استفاده می‌کنند ممکن است اپل واچ مقرون‌به‌صرفه را به‌عنوان جایگزینی برای فرزندان خود انتخاب کنند.


 اپل واچ SE با بدنه پلاستیکی رنگارنگ
فراتر از تفاوت جنس بدنه، اپل واچ پلاستیکی SE 3 احتمالاً دارای پردازنده سریع‌تری نیز خواهد بود. این به‌طور بالقوه قابلیت‌های بیشتر watchOS را فراهم می‌کند و طول عمر این ساعت را نیز افزایش می‌دهد.

اپل واچ SE 3 ممکن است در شهریور سال آینده در رویداد آیفون 17 معرفی شود. اپل احتمالاً مدل‌های سری 11 و اولترا 3 را نیز در این رویداد معرفی خواهد کرد. در ایالات متحده، اپل واچ فعلی SE از سال 2022 عرضه شده و قیمت آن از 249 دلار شروع می‌شود.

نظر شما درباره Apple Watch SE بعدی با بدنه پلاستیکی رنگارنگ چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره