نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

آیا گوشی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل یک یا میان‌رده دارید؟ قید این بازی را بزنید!

منبع
زوميت
بروزرسانی
آیا گوشی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل یک یا میان‌رده دارید؟ قید این بازی را بزنید!

زومیت/ بازی جدید شرکت Codemasters تنها روی گوشی‌های مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نسل ۳ اجرا می‌شود.

حتی سنگین‌ترین بازی‌های اندرویدی معمولاً نیازمندی‌های سیستمی نسبتاً ساده‌ای دارند که به صاحبان گوشی‌های میان‌رده اجازه می‌دهد آن‌ها را تجربه‌ کنند؛ البته اگر عنوان بازی GRID Legends: Deluxe Edition نباشد.

بازی موبایلی GRID Legends: Deluxe Edition پیش از انتشار رسمی در ماه دسامبر ۲۰۲۴ (آذر و دی ۱۴۰۳)، در پلی استور به فهرست عناوین در دسترس اضافه شده است. بر اساس اطلاعات موجود در صفحه‌ی بازی در پلی‌ استور، بازی مورد بحث به‌دلیل گرافیک پیشرفته‌ی خود، تنها روی دستگاه‌هایی با تراشه‌های قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نسل ۳ اجرا خواهد شد. توسعه‌دهندگان بازی، با هدف ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی کاربری، دسترسی به آن را برای دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های دیگر محدود کرده‌اند.

Codemasters، توسعه‌دهنده‌ی بازی می‌گوید: «به منظور جلوگیری از بروز هرگونه نارضایتی برای کاربران، دستگاه‌هایی که مشخصات فنی لازم برای اجرای روان بازی را دارا نباشند، از دسترسی به GRID Legends: Deluxe Edition محروم خواهند شد.» شرکت سازنده مسئولیتی در قبال عملکرد بازی روی دستگاه‌هایی که به‌صورت رسمی آزمایش و تأیید نشده‌اند، نمی‌پذیرد.

معمولاً توسعه‌دهندگان بازی‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که بازی‌هایشان روی طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها قابل اجرا باشد؛ اما به‌دلیل اقتباس GRID Legends از نسخه‌های کنسولی و کامپیوترهای شخصی و پیچیدگی‌های فنی بازی، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفته‌اند که در مرحله‌ی اولیه، تنها دستگاه‌های پرچمدار را پشتیبانی کنند.

تصمیم Codemasters اگرچه تعداد کاربران بالقوه را محدود می‌کند، اما به تضمین عملکرد بهینه‌ی بازی روی دستگاه‌های قدرتمند کمک می‌کند. شاید در آینده با انجام بهینه‌سازی‌های بیشتر، بازی را بتوان روی دستگاه‌ها میان‌رده نیز اجرا کرد.

احتمالاً Codemasters به‌دلیل سادگی و تمرکز بر یک پلتفرم خاص، در ابتدا تصمیم گرفته است که تنها روی تراشه‌های پرچمدار جدیدتر اسنپدراگون تمرکز کند.

بازی GRID Legends: Deluxe Edition هنگام انتشار با قیمت ۱۳٫۴۹ دلار فروخته خواهد شد. قیمت بازی برای کنسول‌های بازی ۶۰ دلار است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر