نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

با این ماد شکاف بین بازی و واقعیت از بین می‌رود!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی

شهر سخت افزار/ اخیراً یک ماد گرافیکی بسیار جذاب برای بازی سایبرپانک 2077 منتشر شده که باعث تغییرات اساسی در جلوه‌های بصری آن می‌شود. چیزی که در نهایت به دست می‌آید، یک بازی با گرافیک خیره‌کننده است که گاهی اوقات امکان تشخیص آن از واقعیت وجود ندارد.

بر کسی پوشیده نیست که بازی Cyberpunk 2077 یکی از جذاب‌ترین عناوین دنیای گیم از لحاظ بصری محسوب می‌شود که علی‌رغم شروع ناامیدکننده، توانست به یک موفقیت چشمگیر برسد.

به گزارش wccftech، اگرچه پس از فعال کردن قابلیت‌های گرافیکی همچون Ray tracing یا Path Tracing شما می‌توانید به جلوه‌های بصری خیره‌کننده و دنیایی مملو از جزئیات برسید، اما این باعث نشده تا مادهایی برای بهبود گرافیک بازی به سطوحی باورنکردنی عرضه نشود.

یک ماد گرافیکی دیوانه‌وار برای سایبرپانک 2077
چند روز قبل، کانال NextGen Dreams در یوتیوب یک ویدئوی جدید به اشتراک گذاشته که در آن بازی سایبرپانک 2077 با کمک یک ماد گرافیکی به نام DreamPunk 2.1 و بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن، به نقطه‌ای رسیده که مرز بین گیم و واقعیت را از بین می‌برد.

ویدئوی به اشتراک گذاشته شده که با رزولوشن 8K منتشر شده است، نشان می‌دهد که این ماد تقریباً تمام جلوه‌های بصری بازی از جمله تنظیمات گرافیکی، نورپردازی، شکست نور، اشباع LUT و بسیاری موارد دیگر را اصلاح کرده تا در نهایت شما با یک دنیای فوق‌العاده واقعی مواجه شوید که تجربه کردن آن عجیب خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 یکی از جذاب‌ترین عناوین دنیای گیم محسوب می‌شود که در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

نظر شما در رابطه با این ماد گرافیکی چیست؟ آیا به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دیگر تفاوت بین گرافیک بازی‌ها و دنیای واقعی وجود ندارد؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره