نماد آخرین خبر

سه بازی Call of Duty به ایکس باکس کلاد گیمینگ اضافه خواهند شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
سه بازی Call of Duty به ایکس باکس کلاد گیمینگ اضافه خواهند شد

زومجی/ با اضافه شدن قابلیت کلاد گیمینگ به Black Ops 6 ،Modern Warfare 3 و Warzone می‌توانید این سه بازی را روی همه پلتفرم‌های تحت پوشش مایکروسافت اجرا کنید.
 
مایکروسافت رسما اعلام کرده است که Black Ops 6 ،Modern Warfare 3 و Warzone در سرویس گیم پس از قابلیت کلاد گیمینگ پشتیبانی خواهند کرد. هر سه بازی مذکور از ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) که تاریخ انتشار Black Ops 6 است، با ایکس باکس کلاد گیمینگ برای اعضای گیم پس آلتیمیت قابل اجرا خواهند بود.

Black Ops 6 اولین بازی Call of Duty است که از روز اول روی گیم پس عرضه می‌شود. Modern Warfare 3 نیز اولین بازی کالاف دیوتی بود که به گیم پس پیوست. کمپین داستانی Black Ops 6 که در سال ۱۹۹۱ و در جریان جنگ خلیج فارس روایت می‌شود، توسط شرکت ریون سافتور و با همکاری استودیوی تری‌آرک توسعه یافته است.

در زمان عرضه، Black Ops 6 دارای ۱۶ نقشه چندنفره خواهد بود؛ از جمله ۱۲ نقشه 6v6 و چهار نقشه Strike که می‌توان آن‌ها را به صورت 2v2 یا 6v6 بازی کرد. این بازی همچنین یک سیستم جدید به‌نام Omnimovement را معرفی می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد از مکانیک‌های حرکتی مانند دویدن، سر خوردن، پریدن و شیرجه در هر جهتی استفاده کنند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره