نماد آخرین خبر

مشخصات گلکسی A56 فاش شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
مشخصات گلکسی A56 فاش شد

دیجیاتو/ این گوشی همچنین ۶ سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند.

سامسونگ قرار است اوایل ۲۰۲۵ از گوشی جدید میان‌رده گلکسی A56 رونمایی کند. اکنون برخی مشخصات این دستگاه ازجمله تراشه و دوربین به بیرون درز کرده است.

براساس گزارشی که وب‌سایت گلکسی کلاب منتشر کرده، انتظار می‌رود گلکسی A56 به همان دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شود؛ بنابراین دوربین پشتی دستگاه ارتقای خاصی دریافت نمی‌کند.

گلکسی A56 یک سنسور جدید برای دوربین سلفی دریافت می‌کند

البته گفته شده دوربین سلفی گلکسی A56 یک سنسور 12 مگاپیکسلی جدید خواهد داشت که جایگزین سنسور قدیمی 32 مگاپیکسلی می‌شود. این سنسور علاوه‌بر کیفیت بالاتر، در شرایط کم‌نور می‌تواند تصاویر و ویدیوهای بهتری نیز ثبت کند.

در سخت‌افزار نیز سامسونگ پیش‌ازاین تست یک تراشه با مدل نامبر «S5E8855» و کد «Santa» را آغاز کرده بود که احتمال داده می‌شود در گلکسی A56 استفاده شود. براساس اطلاعات موجود، این تراشه همان اگزینوس 1580 است که به‌عنوان نمونه ارتقایافته اگزینوس 1480 روانه بازار می‌شود. تراشه اگزینوس 1480 در گلکسی A55 استفاده شده بود.

اگزینوس 1480 در مقایسه با نسخه پیشین خود، توانست بهبود عملکرد قابل‌توجهی به گوشی‌های میان‌رده سامسونگ بیاورد. حالا باید دید تفاوت عملکرد تراشه‌های اگزینوس 1480 و 1580 چقدر خواهد بود.

گلکسی A56 به‌تازگی در گیک‌بنچ دیده شده و در تست تک‌هسته‌ای توانسته امتیاز ۱۳۴۱ و در تست چندهسته‌ای امتیاز ۳۸۳۶ را کسب کند. این امتیاز مشابه امتیازی است که تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ سال ۲۰۲۱ توانسته بود کسب کند.

سامسونگ هنگام رونمایی از گلکسی A16 اعلام کرد دستگاه‌های جدید این شرکت ۶ سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنند. گلکسی A56 نیز احتمالاً از این قاعده مستثنی نخواهد بود و خریداران می‌توانند تا حداقل ۶ سال مطمئن باشند دستگاه آن‌ها می‌تواند آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت کند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با قیمت حدود ۴۹۰ الی ۵۴۰ دلار روانه بازار شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره