logo

تاریخ عرضه پرچمدار جدید Honor مشخص شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تاریخ عرضه پرچمدار جدید Honor مشخص شد

باشگاه خبرنگاران/ شرکت Honor تاريخ عرضه جديدترين مدل گوشي خود را براي سال جديد اعلام کرد.

 شرکت Honor با انتشار اطلاعاتي از تاريخ عرضه جديدترين مدل گوشي خود در سال جديد خبر داد. شرکت Honor اعلام کرد که گوشي Honor V40 در تاريخ ۱۲ ژانويه با صفحه نمايش ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه شود. انتظار مي‌رود Honor بعد از معرفي، در ماه آينده از V40 رونمايي کند؛ اين در حالي است که هنوز اين عرضه عمومي به طور رسمي اعلام نشده‌است. يکي از کاربران Weibo ادعا کرد که اين تلفن هوشمند از ۱۲ ژانويه رسمي خواهد شد. اين کاربر همچنين تصويري از آزمايش بتا 120FPS را بر روي Honor V40 منتشر کرد که شايعات قبلي درباره ساختار صفحه نمايش VHz با صفحه نمايش ۱۲۰ هرتز را تاييد مي‌کند.

گزارش شده است که Honor V40 با نام رمز YORK شناخته مي‌شود و داراي نام مدل YOK-AN10 است. گواهينامه 3C نشان مي‌دهد که اين گوشي از شارژ ۶۶ وات پشتيباني خواهد کرد و شايعات حاکي از آن است که توسط Dimensity 1000+ SoC تامين مي‌شود. در اوايل هفته جاري نيز شاهد رندر V40 بوديم که نشان مي‌داد اين گوشي هوشمند داراي يک صفحه نمايش خميده با سوراخ قرص شکل در گوشه بالا سمت چپ براي دوربين سلفي دوگانه است. در قسمت پشتي يک دوربين چهارگانه در داخل يک بخش دايره‌اي شکل قرار دارد که شايعه‌ها نشان مي‌دهد دوربين اصلي از سنسور 50MP استفاده مي‌کند.

تاريخ عرض گوشي جديد Honor مشخص شد

برخي از مشخصات ظاهري گوشي Honor V40

بر اساس تصوير منتشر شده مي‌توان دريافت که گوشي مذکور از يک دوربين جلوي دوگانه که بر اساس اطلاعات موجود ظاهرا اندازه آن‌ها ۲۰ درصد کاهش پيدا کرده است، استفاده مي‌کند. دوربين جلوي اين گوشي مانند گوشي S10 شرکت سامسونگ به صورت پانچ دوگانه در نمايشگر قرار دارد. بخش پاييني اين گوشي نيز يک درگاه USB-C، ميکروفن و اسپيکر را در خود جاي داده است بخش سمت راست گوشي نيز دکمه خاموش و روشن و سمت چپ گوشي دکمه‌هاي صدا را در خود جاي داده است؛ هنوز اطلاعات خاصي از ساير جزئيات اين گوشي منتشر نشده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره