logo

آپدیت اندروید ۱۱ پوکو X2 رسما ارایه شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
آپدیت اندروید ۱۱ پوکو X2 رسما ارایه شد

ترنجي/ حدودا يک سال پيش بود که پوکو ايکس ۲ با اسنپدراگون ۷۳۰ جي و قيمت ۲۲۵ دلار رسما معرفي شد. ابتداي امسال، شيائومي با به روزرساني اندرويد ۱۱ کاربران Redmi K30 4G را در چين غافلگير کرد. حالا و چند هفته بعد، نسخه هندي دستگاه POCO X2 جديدترين نسخه سيستم عامل گوگل را دريافت مي کند. بله، آپديت اندرويد ۱۱ پوکو X2 رسما ارايه شده است.

آپديت اندرويد ۱۱ پوکو X2
کاربران پوکو X2 در هند به روزرساني نسخه جديد MIUI 12.1 را با نسخه 12.1.2.0.RGHINXM دريافت مي کنند. اين به روزرساني نه تنها چند رفع اشکال و وصله هاي امنيتي را شامل مي شود بلکه داراي اندرويد پايدار ۱۱ نيز مي باشد. گزارش شده که حجم آن 2.6 گيگابايت است و در حال حاضر از طريق به روزرساني OTA به دستگاه ارسال مي شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، به روزرساني جديدترين وصله امنيتي ژانويه 2021 را نيز به همراه دارد. در اين جا مي توانيد نگاهي به تغييرات زير بياندازيد:


 
بهينه سازي ها:

۱- برطرف شدن نويزي که هنگام خاموش شدن صفحه در برخي موارد به گوش مي رسد
۲- ارتقا Security Patch به ژانويه 2021 – افزايش امنيت سيستم.
۳- MIUI پايدار مبتني بر اندرويد ۱۱
 
به اين صورت POCO X2 به اولين گوشي POCO در هند تبديل مي شود که به روزرساني اندرويد 11 را دريافت مي کند. در مورد آمار جهاني، ما قبلاً POCO F2 Pro را با نسخه پايدار اندرويد ۱۱ ديده ايم. اين البته تنها عنواني اولي براي پوکو X2 در هند نيست. در ماه آگوست، اين اولين گوشي هوشمند در هند بود که از بروزرساني MIUI 12 بهره مند شد.

اکنون که POCO به روزرساني X2 را انجام داده است، هدف بعدي آن بايد دستگاه هاي مقرون به صرفه POCO M2 Pro و POCO M2 در هند باشد.

به هر حال، همانطور که بالاتر گفتيم اين به روزرساني جديد يک اشکال مهم که ايجاد نويز در برخي سناريوهاي خاموش بودن دستگاه رخ مي داد را نيز برطرف مي کند. شما مي توانيد با رفتن به قسمت به روزرساني در تنظيمات، به روزرساني را تست کنيد.

نظر شما درباره سرعت ارايه آپديت اندرويد ۱۱ پوکو چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره