logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

مشخصات تازه‌ای از پرچمدار بعدی اوپو فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
مشخصات تازه‌ای از پرچمدار بعدی اوپو فاش شد

ترنجي/ اوپو، اخيرا در حال آماده سازي پرچمدار خود است که طبق اخبار، به زودي آن را معرفي مي‌کند. هم اکنون، مشخصاتي از آن منتشر شده‌اند و هرچه به زمان معرفي نزديک‌تر مي‌شويم، اطلاعات بيشتري منتشر مي‌شوند. در جديدترين اخبار، مشخصات کليدي اوپو Find X3 Pro فاش شده است. براي مشاهده اين اطلاعات، در ادامه با ترنجي همراه باشيد.

 مشخصات لو رفته از اوپو Find X3 Pro

تصويري که در بالا مشاهده مي‌کنيد، به پرچمدار بعدي اوپو با شماره مدل PEEM00 اشاره دارد. بسياري از منابع معتبر دنيا، تأييد کرده‌اند که اين شماره مدل مختص اوپو Find X3 Pro است. اين گوشي مانند اکثر پرچمداران معرفي شده يا آيندۀ سال 2021 از تراشه اسنپدراگون 888 بهره خواهد ‌برد. ColorOS 11 برپايۀ اندرويد 11 ، 256 گيگابايت حافظه داخلي و 12 گيگابايت رم نيز مکمل اين بخش محسوب مي‌شوند. نمايشگر 6.7 اينچيِ گوشي آيندۀ اوپو نيز با رزولوشن 3216 × 1440 و تکنولوژي OLED عرضه خواهد شد؛ که نرخ تازه سازي (رفرش ريت) تطبيقي از 10 الي 120 هرتز را در اختيار کاربران قرار خواهد داد.

 رندر منتشر شده از اوپو Find X3 Pro توسط Evan Blass

بد نيست نگاهي هم به بخش پشتي دستگاه بيندازيم. جايي که طبق رندرها و گزارشات قبلي، ماژول چهارگانه دوربين در آن قرار دارد. دو سنسور 50 مگاپيکسلي سوني IMX776 و دوربين ماکرو ميکروسکوپي با زوم 25 برابر، احتمالا از مشخصات اين ماژول خواهد بود. علاوه بر اين‌ها، چندي پيش توسط Evan Blass رندرهايي از اين گوشي منتشر شد. هم اکنون، با گذر اوپو Find X3 Pro از گواهي‌نامۀ FCC ، منابعي مختلف مدعي معرفي اين گوشي در مارس 2021 هستند.

از همه اين‌ها که بگذريم، باز هم به همان حرف هميشگي ميرسيم: هيچ يک از اين اطلاعات صحت نداشته و از سوي منابع رسمي تاييد نشده است. اميدواريم اين پرچمدار مانند تلفن‌هاي جذاب امسال، با مشخصاتي خيره کننده معرفي شود. من که بي صبرانه منتظر معرفي اين گوشي هستم!   شما چطور؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره