logo

خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران Call of Duty Warzone

منبع
زومجي
بروزرسانی
خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران  Call of Duty Warzone

زومجي/ اطلاعات جديدي که از بازي Free-to-Play و بتل رويال Call of Duty Warzone فاش شده، به احتمال اضافه شدن يک حالت سندباکس به اين بازي اشاره دارد.
   
چند فايل صوتي که در رابطه با بازي Call of Duty Warzone منتشر شده، به يک حالت سندباکس در اين بازي اشاره داشته که يک سري فعاليت‌هاي معمولي مانند مسابقات ريسينگ و چالش‌هاي متنوع در آن پيش‌بيني شده است. در حال حاضر هيچ يک از منابع رسمي اکتيويژن يا ريون سافتور نسبت به اين اطلاعات واکنشي نشان ندادند. لذا نمي‌توان به‌طور قطع ارتباط اين فايل‌هاي صوتي با بازي Warzone را تأييد کرد.

فايل‌هاي مذکور توسط يکي از کاربران توييتر به نام ZestyCODLeaks منتشر شده و ظاهراً به يک نقشه‌ي جهان باز با مناطقي که کاربران را براي ماجراجويي در آن ترغيب مي‌کند اشاره دارد. از مواردي که در اين وويس‌ها از آن نام برده شده، مي‌توان به مسابقات با وسايل نقليه و چترهاي نجات، ميدان تيراندازي، چالش‌هاي زمان دار و... اشاره کرد. اصطلاحاتي مانند «تايمر شروع»، «رسيدن به نقاط چک پوينت»، «منطقه امن»، «استفاده از هليکوپتر براي شرکت در اين رويداد» و «زمان پايان مسابقه» از جمله مواردي هستند که به احتمال زياد به يک حالت سندباکس مربوط مي‌شوند. حالت سندباکس در بازي‌هاي ويديويي جهاني بزرگ را در اختيار بازيکن قرار داده و آزادي‌عمل بالايي به وي مي‌دهند.

در همين ويديو، چندين بخش از ديالوگ‌هاي درون بازي به گوش مي‌خورند که نشان مي‌دهند يک حالت زامبي جداگانه تحت عنوان «plague» يا شيوع بيماري به نقشه Verdansk خواهد آمد. اين بخش با شايعاتي که هفته گذشته در رابطه با انفجار نقشه Verdansk در انتهاي فصل دوم براي معرفي يک نقشه جديد با مضمون Black Ops Cold War منتشر شده بود، هماهنگي دارد. در اين ديالوگ گفته مي‌شود «اين آخرين شانس تو براي نجات Verdansk است.» و اينکه بايد از شيوع طاعون فاصله بگيرند.

در هر حال مجدداً بايد اشاره کرد که اين فايل‌ها ازطريق يک منبع غيررسمي منتشر شده و ممکن است با واقعيت فاصله داشته باشد. لذا بايد منتظر ماند و ديد که اکتيويژن چه زماني تصميم به اظهارنظر رسمي درباره آن خواهد گرفت.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره