نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

هواوی نوا 8 پرو 4G معرفی شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
هواوی نوا 8 پرو 4G معرفی شد

ديجياتو/ هواوي چندين ماه پيش از گوشي نوا ۸ پرو ۵G رونمايي کرد و حالا تصميم گرفته مدل ۴G اين دستگاه را معرفي کند.

هواوي نوا ۸ پرو ۴G از مشخصات مشابه با برادرش بهره مي‌برد با اين تفاوت که از شبکه ۵G پشتيباني نمي‌کند.

هواوي براي اين محصولش چيپست کرين ۹۸۵ و سيستم عامل پيش فرض اندرويد ۱۰ با رابط کاربري EMUI 11.0 را درنظر گرفته و آن را در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي وارد بازار مي‌کند که البته هردوي آن‌ها ۸ گيگابايت رم دارند.

هواوي نوا ۸ پرو ۴G به نمايشگر ۶.۷۲ اينچي OLED با رزولوشن فول اچ دي پلاس و رفرش ريت ۱۲۰ هرتز مجهز شده که درون آن سنسور اثر انگشت تعبيه شده است. در بالاي اين پنل شاهد يک حفره بيضي شکل هستيم که دوربين سلفي ۱۶ مگاپيکسلي استاندارد و ۳۲ مگاپيکسلي اولترا وايد را ميزباني مي‌کند.

روي پنل پشتي اين گوشي هوشمند دوربين اصلي چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپيکسلي به چشم مي‌خورد. اين دستگاه همچنين از دوربين ۸ مگاپيکسلي اولترا وايد، ۲ مگاپيکسلي تشخيص عمق و ۲ مگاپيکسلي ماکرو بهره مي‌برد.

هواوي نوا ۸ پرو ۴G در چهار رنگ وارد بازار مي‌شود و داراي باتري ۴۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي است. کاربران براي شارژ اين باتري بايد از پورت USB-C استفاده کنند که با توجه به پشتيباني از فناوري شارژ سريع ۶۶ واتي، در کمتر از يکساعت بطور کامل شارژ مي‌شود. در حقيقت ۶۰ درصد ظرفيت باتري آن در مدت ۱۵ دقيقه شارژ خواهد شد و با ۲۰ دقيقه انتظار بيشتر، به باتري با ظرفيت کامل دست پيدا مي‌کنيد.

هواوي در حال حاضر اطلاعاتي درباره قيمت و همچنين تاريخ عرضه جديدترين محصولش منتشر نکرده، با اين حال قيمتي کمتر از مدل ۵G خواهد داشت. مدل ۵G اين گوشي هوشمند در نسخه مجهز به ۸ گيگابايت رم و ۱۲۸ گيگابايت حافظه داخلي قيمتي برابر ۶۱۵ دلار(حدود 14.35 ميليون تومان) دارد و در مدل مجهز به ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي، با قيمت ۶۸۰ دلار(حدود 15.85 ميليون تومان) فروخته مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره