logo

تخفیف نتانیاهو به صهیونیست‌ها برای شهرک‌سازی در نقب

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
 تخفیف نتانیاهو به صهیونیست‌ها برای شهرک‌سازی در نقب

باشگاه خبرنگاران/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش شهرک‌سازی‌ها در منطقه نقب و جلیل است.
 

رژیم صهیونیستی طرفدار گسترش شهرک سازی‌های در مناطق اشغالی است. منطقه نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی و هم مرز با نوار غزه از جمله مناطقی کمتر توسعه یافته محسوب می‌شود که اکنون مقامات صهیونیست به دنبال تشویق صهیونیست‌ها برای شهرک سازی در آن هستند. 

به گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) از تخفیف ویژه به نیرو‌های ذخیره این رژیم برای ساخت و ساز شهرک در منطقه نقب خبر داد. 


نتانیاهو در این زمینه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: به منظور تقویت شهرک سازی‌های در منطقه نقب و جلیل به نظامیان ذخیره تخفیفی بی سابقه بر روی زمین‌های این منطقه اعطا می‌کنیم. 

در ادامه این پیام آمده است: نیرو‌های ذخیره ما اکنون می‌توانند تا ۹۱ درصد در قیمت زمین در این مناطق تخفیف دریافت کنند. برای مثال، یک قطعه زمین در این منطقه اگر ۱۸۷ هزار دلار ارزش داشت اکنون ۱۹ هزار دلار برای نیرو‌های ذخیره واجد شرایط قیمت گذاری می‌شود. 

نتانیاهو افزود: این خبری خوب برای نیرو‌های ذخیره ارتش ماست. این مدافعان سهم زیادی در امنیت اسراییل دارند. ما به دنبال اسکان آسان آنها و خانواده هایشان در نقب و جلیل هستیم. 

مقامات صهیونیست با اعطای تخفیف‌های بی سابقه به نیرو‌های ذخیره، به دنبال اسکان آنها در منطقه نقب در نزدیکی مرز غزه به منظور جلوگیری از وقوع حملات احتمالی آینده حماس همانند آنچه در هفتم اکتبر است، هستند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره