نماد آخرین خبر

هشدار درباره انتقال مین‌ها و بمب‌های خوشه‌ای به مناطق مسکونی و زراعی یمن

منبع
ايرنا
بروزرسانی
هشدار درباره انتقال مین‌ها و بمب‌های خوشه‌ای به مناطق مسکونی و زراعی یمن

ایرنا/ تبعات بیش از یک دهه جنگ علیه یمن در سیل اخیر نیز گریبانگیر مردم این منطقه شد و دولت این کشور درباره انتقال مین‌ها و بمب‌های خوشه‌ای به مناطق مسکونی و زراعی هشدار داد.

به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبا)، مرکز مین زدایی یمن در اطلاعیه ای درباره انتقال مین‌ها، بمب‌های خوشه ای و دیگر مواد منفجره به مناطق مسکونی و مزارع کشاورزی در پی سیل اخیر هشدار داد.

در این اطلاعیه، مرکز مین‌زدایی یمن از مردم به ویژه ساکنان استان الحدیده این کشور خواست تا در صورت مشاهده هرگونه شی‌ء ناشناس، موضوع را به مقامات محلی اطلاع دهند تا در صورت انفجاری بودن، برای خنثی سازی آن اقدام شود.

مقامات محلی در استان الحدیده یمن، روز چهارشنبه اعلام کردند که سیل روز سه شنبه به کشته شدن ۳۰ نفر در این استان منجر شده است. براساس این گزارش، سیل در استان تعز نیز ۱۵ قربانی گرفت.

بیداری اسلامی در یمن و تشکیل دولت انصارالله در صنعا، حملات آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای منطقه به این کشور را در پی داشت.

با وجود مشکلات داخلی ناشی از بیش از یک دهه جنگ، یمن اکنون به یکی از مهمترین حامیان مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده و مانع از انتقال سلاح و دیگر تجهیزات و امکانات به رژیم صهیونیستی از طریق دریای سرخ شده است.

حملات آمریکا، انگلیس و دیگر متحدان رژیم اشغالگر به یمن، به ویژه الحدیده، این منطقه را به میدان مین‌ و بمب های منفجر نشده، تبدیل کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره