نماد آخرین خبر

نتانیاهو در حال کشیدن اسرائیل به یک جنگ منطقه‌ای است

منبع
مهر
بروزرسانی
نتانیاهو در حال کشیدن اسرائیل به یک جنگ منطقه‌ای است

مهر/ نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به کابینه افراطی نتانیاهو به دلیل عدم توافق با حماس حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اختلاف میان مقامات صهیونیست برای رسیدن به توافق با جنبش حماس به منظور استقرار آتش بس در غزه و تبادل اسرا به شدت بالا گرفته است به طوری که احزاب راست افراطی به شدت با هر گونه توافقی مخالف بوده و در مقابل، مخالفان نتانیاهو خواستار رسیدن به توافقی برای تبادل اسرا هستند.

بر این اساس، ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در جدیدترین مواضع خود علیه نتانیاهو، از کابینه افراطی وی به دلیل ناتوانی در رسیدن به توافق با حماس انتقاد کرد.

باراک در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در این باره نوشت: بنیامین نتانیاهو در حال کشیدن اسرائیل به یک جنگ منطقه‌ای است. این در حالی است که نتانیاهو به طور همزمان اسرای ما در غزه را به اعدام محکوم کرده است.

باراک در ادامه این پیام با انتقاد از سنگ اندازی ها در مسیر رسیدن توافق با حماس، می‌افزاید: تاکید نتانیاهو بر کنترل کریدور فیلادلفیا در جنوب غزه هیچ منافع سیاسی برای اسرائیل ندارد.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تل آویو خواستار کنترل کریدور فیلادلفیا در مرز میان غزه و مصر است زیرا این امر مانع از تسلیح مجدد گروه‌های تروریستی می‌شود. این کریدور بخشی از منطقه بزرگ غیرنظامی در دو سوی مرز مصر و غزه است.





به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar