نماد آخرین خبر

هریس قانونگذار فلسطینی‌تبار را تحریم کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
هریس قانونگذار فلسطینی‌تبار را تحریم کرد

فارس/ به رغم حضور والدین یک اسیر اسرائیلی در کنوانسیون ملی حزب دموکرات، ستاد انتخاباتی کامالا هریس به قانونگذار فلسطینی تبار مجلس ایالتی جورجیا اجازه سخنرانی در این نشست را نداد.
 
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ در شرایطی که حزب دموکرات می‌گوید به دنبال تقویت حقوق بشر در آمریکا و خارج از این کشور است، حذف صدای قانونگذار حامی فلسطین در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها خبرساز شده است.گروه انتخاباتی موسوم به «زنان مسلمان حامی هریس و والز» اعلام کرد که به رغم درخواست‌ها برای سخنرانی «روا رومن» عضو مجلس ایالتی جورجیا در نشست کنوانسیون ملی حزب دموکرات، ستاد هریس اجازه سخنرانی به او نداد.
 
مخالفت هریس با حضور این قانونگذار آمریکاییِ فلسطینی‌تبار در کنوانسیون ملی حزب دموکرات در شیکاگو در شرایطی انجام شده که والدین یک اسیر صهیونیست در غزه، در این کنوانسیون سخنرانی کردند.نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته ضمن پذیرش رسمی نامزدی این حزب گفته بود که دونالد ترامپ خطری برای دموکراسی است. هریس این را هم گفت که «همیشه از حق اسرائیل دفاع خواهد کرد.»
 

 
گروه «زنان مسلمان حامی هریس و والز» اعلام کرد که با توجه به اقدام ستاد هریس علیه سخنرانی نماینده فلسطینی تبار در کنوانسیون ملی حزب دموکرات، این گروه نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد و منحل می‌شود. در بیانیه این گروه با اشاره به سخنرانی والدین اسیر اسرائیلی-آمریکایی هرش گلدبرگ پولین در کنوانسیون ملی حزب دموکرات آمده که خانواده این اسیر در قیاس با حزب دموکرات یا ستاد هریس، «همدلی بیشتری نسبت به فلسطینی‌ها نشان دادند.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره