نماد آخرین خبر

دستگیری 74 نفر در تظاهرات ضداسرائیلی آمریکا

منبع
فارس
بروزرسانی
دستگیری 74 نفر در تظاهرات ضداسرائیلی آمریکا

فارس/ با پایان کنوانسیون ملی حزب دموکرات آمریکا، پلیس شیکاگو آمار بازداشت‌شدگان در تظاهرات طرفداران فلسطین را اعلام کرد.
 
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ کنوانسیون ملی حزب دموکرات آمریکا دوشنبه هفته گذشته در شیکاگو آغاز شد و طی آن کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده به طور رسمی به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد.
شیکاگو از یک روز قبل از شروع این همایش شاهد تظاهرات طرفداران فلسطین بود و این تجمعات تا پایان کنوانسیون ادامه داشت. معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی در خیابان‌های متعدد شیکاگو حضور پیدا کردند و خواستار توقف حمایت مالی و تسلیحاتی آمریکا از این رژیم شدند. به گزارش آناتولی، یکی از این تجمعات در مقابل کنسولگری اسرائیل در شیکاگو برگزار شد.
پلیس شیکاگو درباره تظاهرات‌های هفته گذشته شهر خبر داد که در این تجمعات در مجموع 74 نفر دستگیر شدند که از میان آن‌ها 4 نفر به بیمارستان منتقل شدند.حین برگزاری کنوانسیون حزب دموکرات،‌ تجمعات مختلفی برگزار شد و پلیس شیکاگو جزئیات بیشتر درباره محل دستگیری این افراد را اعلام نکرده است،‌ با این وجود رسانه‌های مختلف اعلام کردند که این دستگیری‌ها در تظاهرات طرفداران فلسطین بوده است.رئیس پلیس شیکاگو همچنین افزود که تعدادی از افسران پلیس در این تجمعات مجروح شدند.
ارتش اسرائیل از آغاز جنگ غزه دستکم 40 هزار و 200 فلسطینی را به شهادت رسانده است که بیشترشان زنان و کودکان هستند. علاوه بر این بالغ بر 93 هزار تن دیگر نیز در حملات زمینی، هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره