نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست

منبع
مهر
بروزرسانی
حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست

مهر/ حزب الله لبنان شامگاه امروز (شنبه) تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی را در مجاورت پایگاه راهب این رژیم با موشک هدف قرار داد.

به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی لبنان از حملات موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

جنبش حزب الله لبنان از هدف قرار دادن تجمعات نظامیان صهیونیست در اطراف یکی از پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

بر پایه این گزارش، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شامگاه امروز (شنبه) تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در مجاورت پایگاه راهب این رژیم هدف قرار داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که «مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۹:۱۰ عصر امروز به وقت محلی تجمعات نظامیان دشمن را در اطراف پادگان الراهب هدف حملات موشکی قرار دادند و موشک مستقیماً به هدف اصابت کرد.

پیشتر نیز اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان در دو بیانیه دیگر اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۲۵ عصر روز شنبه بیست‌وچهارم آگوست ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن در اطراف موضع حانیتا را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۱۵ عصر روز شنبه بیست‌وچهارم آگوست ۲۰۲۴ نظامیان دشمن را در موضع بیاض بلیدا با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع نظامی صهیونیستی «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا در ساعت ۴:۴۰ عصر امروز به وقت محلی و موضع نظامی صهیونیستی «رمثا» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در ساعت ۴:۴۵ عصر امروز به وقت محلی نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان موشک‌باران شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره