نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حزب‌الله ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
حزب‌الله ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

فارس/ مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد ادعاهای ارتش اسرائیل درباره حمله پیش‌دستانه برای جلوگیری از عملیات مقاومت دروغ بوده و پهپادهای تهاجمی به اهداف موردنظر در عمق خاک فلسطین اشغالی رسیده‌اند.
 
جنبش حزب‌الله لبنان، صبح امروز (یکشنبه)، در بیانیه شماره 3 خود اعلام کرد پهپادهای تهاجمی این جنبش از تمام آشیانه‌ها با موفقیت پرتاب شده‌اند و با عبور از مرز لبنان از چند مسیر به اهداف موردنظر رسیده‌اند و در نتیجه عملیات امروز به اتمام رسیده است.

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه اضافه کرد ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی درباره اقدام پیش‌دستانه برای جلوگیری از عملیات مقاومت پوچ بوده و با رویدادهای میدانی در تناقض است.

حزب‌الله اشاره کرد که سید حسن نصرالله دبیرکل این جنبش در سخنرانی آتی خود به ادعاهای دشمن اشاره و آن‌ها را تکذیب خواهد کرد.

مقاومت اسلامی لبنان، صبح امروز، در پاسخ به شهادت «فؤاد شکر» فرمانده ارشد خود با صدها راکت و موشک مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حمله قرار داد.

حزب‌الله اعلام کرد در این عملیات به منظور تسهیل حرکت پهپادهای تهاجمی و حرکت آن‌ها به سمت اهداف در عمق خاک فلسطین اشغالی پایگاه‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفتند و با پرنده‌های بدون‌سرنشین با موفقیت به اهداف رسیدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره