نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی: حزب‌الله مراکز موساد، شاباک و اطلاعات نظامی در تل‌آویو را هدف قرار داد

منبع
مهر
بروزرسانی
رسانه‌های رژیم صهیونیستی: حزب‌الله مراکز موساد، شاباک و اطلاعات نظامی در تل‌آویو را هدف قرار داد

مهر/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان در عملیات امروز خود، مراکز موساد، شاباک و اطلاعات نظامی این رژیم در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هدف قراردادن مراکز حساس امنیتی رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله لبنان اذعان کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله لبنان در عملیات امروز خود که در واکنش به ترور شهید «فؤاد شکر» از سوی رژیم صهیونیستی انجام شد، مراکز موساد، شاباک و اطلاعات نظامی این رژیم در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

گفتنی است کمی پیش‌تر حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرحله نخست عملیات با موفقیت کامل به پایان رسیده است و این مرحله ای بود که طی آن پادگانها و مراکز نظامی اسرائیلی هدف قرار گرفتند تا پهپادهای هجومی بتوانند به هدف مورد نظر در عمق رژیم صهیونیستی برسند و پهپادها طبق برنامه عبور کردند.

در این بیانیه آمده است: شمار موشک‌های شلیک شده تاکنون بالغ بر ۳۲۰ موشک است و مراکزی که هدف قرار گرفتند، عبارتند از پایگاه میرون، استحکامات نافی زیو، پایگاه گعتون، استحکامات الزاعوره، پایگاه السهل، پادگان‌های گیلع، یوآو، یردن و نفح در جولان اشغالی، پایگاه عین زیتیم و پادگان راموت نفتالی.

حزب الله بیان کرد: جزئیات بیشتر درباره عملیات نظامی در بیانیه های بعدی اعلام خواهد شد.

گفتنی است که صبح امروز یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ حزب الله از واکنش اولیه به حمله ددمنشانه به ضاحیه بیروت که طی آن فؤاد شکر فرمانده بارز حزب الله به شهادت رسید، خبر داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره