نماد آخرین خبر

سامانه خدمات برق ملی ونزوئلا هدف «حمله تروریستی» قرار گرفت

منبع
مهر
بروزرسانی
سامانه خدمات برق ملی ونزوئلا هدف «حمله تروریستی» قرار گرفت

مهر/ وزیر کشور ونزوئلا با اشاره به اینکه سامانه برق ملی این کشور هدف حمله تروریستی قرار گرفته است، این اقدام را به شدت محکوم کرد.

دیوسدادو کابِیو، وزیر کشور ونزوئلا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی وی‌تی‌وی گفت که سامانه برق ملی این کشور هدف حمله تروریستی قرار گرفته است. کابیو اپوزیسیون ونزوئلا را به این اقدام تروریستی متهم کرد.

کابیو گفت: سرویس خدمات برق ملی دیشب هدف حمله تروریستی قرار گرفت و این اقدام تروریستی ایالت‌های تاچیرا، مِریدا، باریناس، زولیا، فالکون، نُوا اسپارتا و بخش‌هایی از گایرا، میرندا و کاراکاس (پایتخت ونزوئلا) را تحت‌الشعاع قرار داد.

وی تاکید کرد: این یکی از راهبردهایی است که جریان‌های اپوزیسیون در تلاش برای تأثیرگذاری روی جامعه از آن استفاده می‌کنند. به مردم هشدار می‌دهیم که لطفاً هرگونه شرایط غیرعادی را گزارش داده و تردید نکنند که ما بلافاصله اقدام خواهیم کرد.

به گفته وی، نهادهای امنیتی به همراه کارکنان شرکت ملی برق اعزام شده‌اند و در حال حاضر خدمات در چندین منطقه به حالت عادی بازگردانده شده است.

وی اضافه کرد: پاسخ ما به آنها که تحریک به خشونت و اقدامات تروریستی می‌کنند و خدمات عمومی را هدف قرار می‌دهند، شدید خواهد بود.

پس از پیروزی مجدد نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، «ماریا کورینا ماچادو» رئیس مخالفان غرب‌گرای این کشور با حمایت آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی مدعی تقلب در انتخابات شد! در پی این ادعاها، بسیاری از مناطق این کشور از جمله کاراکاس با تحریک مخالفان مادورو، تا هفته‌ها با آشوب و ناآرامی دست و پنجه نرم کرد و در نهایت با مداخله نیروهای امنیتی آتش ناآرامی خاموش شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره