نماد آخرین خبر
  1. مهم
بین الملل

التهاب در تل‌آویو؛ ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو به خیابان ریختند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
التهاب در تل‌آویو؛ ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو به خیابان ریختند

آخرین خبر/ به دنبال انتشار خبر پیدا شدن اجساد ۶ تن از اسرای صهیونیستی در باریکه غزه بر اثر حملات این رژیم، آتش خشم ساکنان سرزمین های اشغالی علیه نتانیاهو دوباره برانگیخته شد، به طوری که یکی از بی سابقه ترین اجتماعات مخالفان نتانیاهو در تل‌آویو و شهرهای دیگر برپا شد.

 تل‌آویو شامگاه یکشنبه شاهد حضور یکی از گسترده‌ترین تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که قرار است فردا اعتصاب سراسری در سرزمین‌های اشغالی آغاز شود. 

به نوشته رسانه‌های عبری زبان تظاهرات مشابهی هم در قدس برگزار که با دخالت پلیس به آشوب کشیده شد، پلیس در جریان آن 5 نفر را دستگیر کرد.



در خبر دیگری هم رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، نتانیاهو که با توجه به شکست سیاست هایش در موضع انفعالی قرار گرفته خطاب به یوآف گالانت وزیر جنگ اعلام کرد، ما به دنبال ابراز نرمش در مذاکرات هستیم اما این نرمش در رابطه با اصولی همچون فیلادلفیا نخواهد بود.

نتانیاهو در مقابل اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها اعلام کرد، لغو تصمیم راهبردی کابینه امنیتی بعد از کشته پیدا شدن شش اسرائیلی یک اشتباه بزرگ است، اگر از فیلادلفیا عقب نشینی کنیم به آن معنی است که از ما درخواست خواهد شد تا از کل نوار غزه خارج شویم و این به آن معنی است که منافع امنیتی ما به خطر خواهد افتاد.

به گزارش فارس انتشار خبر مرگ 6 اسیر اسرائیلی در غزه، تنش‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و انتقادها علیه بنیامین نتانیاهو را به شدت افزایش داده است.   انجمن اسرای اسرائیلی و مفقودین، خانواده‌های این اسرا و تحلیلگران اسرائیلی، امروز یکشنبه، بنیامین نتانیاهو را مسؤول مرگ ۶ اسیر دیگر این رژیم صهیونیستی در نوار غزه دانستند و خواستار اعتصاب سراسری تا سرنگونی کابینه او شدند.

مشارکت دیپلمات‌های بیش از 25 کشور در تظاهرات امشب صهیونیست‌ها
از سوی دیگر نشریه یدیعوت احارونوت گزارش داد که در تظاهرات امشب در تل‌آویو که برای بازگرداندن اسیران برگزار خواهد شد، دیپلمات‌های بیش از 25 کشور مشارکت خواهند کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره