نماد آخرین خبر

رسانه رژیم صهیونیستی: آمریکا به دنبال افزایش فشار بر نتانیاهو است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رسانه رژیم صهیونیستی: آمریکا به دنبال افزایش فشار بر نتانیاهو است

ایرنا/ روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که دولت آمریکا به دنبال افزایش فشار بر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش‌بس در غزه است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشت که واشنگتن در حال بررسی افزایش فشار بر بنیامین نتانیاهو برای امتیاز دادن و کاهش نیرو در محور فیلادلفیا است.

این رسانه رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام آمریکایی که نامش ذکر نشده است گزارش داد که تاکید نتانیاهو بر حضور ارتش این رژیم در محور فیلادلفیا ناشی از ترس وی از ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ وزیر دارایی کابینه خود است.

پیش تر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی گفته بود که توافق نهایی برای مبادله اسرا نزدیک است اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدامات کافی را برای اجرای این توافق انجام نمی‌دهد.

مهمترین بن بست بر سر مذاکرات بین گروه مقاومت حماس و رژیم صهیونیستی بر سر کریدور صلاح‌الدین (فیلادلفیا) در طول مرز غزه با مصر و کریدور شرقی - غربی «نتزاریم» در مرز غزه است.

نتانیاهو به بهانه جلوگیری از قاچاق و نفوذ شبه نظامیان تاکید دارد که باید کنترل این دو کریدور را در اختیار داشته باشد اما حماس خواستار عقب نشینی کامل نیروهای صهیونیستی از غزه است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره