نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

جزئیات حمله به کنسولگری رژیم صهیونیستی در آلمان

منبع
انتخاب
بروزرسانی
جزئیات حمله به کنسولگری رژیم صهیونیستی در آلمان

انتخاب/ پلیس مونیخ در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) درباره حمله به کنسولگری اسرائیل در مونیخ نوشت که فردی مشکوک که اسلحه گرم به همراه داشت، هدف گلوله پلیس قرار گرفته و کشته شده است. 

پلیس مونیخ در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) درباره حمله به کنسولگری اسرائیل در مونیخ نوشت که فردی مشکوک که اسلحه گرم به همراه داشت، هدف گلوله پلیس قرار گرفته و کشته شده است.
پلیس آلمان تاکنون از اظهار نظر در مورد انگیزه فرد مسلح که به گفته آن‌ها یک جوان اتریشی ۱۸ ساله است، خودداری کرده است.

اصل ماجرا
با شنیده شدن صدای تیراندازی مقابل کنسولگری اسرائیل در مونیخ آلمان، عملیات گسترده پلیس در این منطقه آغاز شده است. از مردم خواسته شده از نزدیک شدن به این منطقه خودداری کنند. به گزارش روزنامه آلمانی زود دویچه سایتونگ، عملیات گسترده پلیس در مرکز شهر مونیخ در نزدیکی مرکز اسناد مربوط به دوران نازیسم و کنسولگری اسرائیل پس از شنیده شدن صدای چندین تیراندازی در این شهر همچنان ادامه دارد.
پلیس مونیخ در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) به طور مرتب اخبار تکمیلی عملیات پلیس را اعلام می‌کند و ازمردم خواسته است، از حضور در این منطقه خودداری کنند.
همچنین اعلام شده است، یک هلیکوپتر برای رصد بهتر منطقه به پرواز درآمده است.
تیراندازی روز پنجشنبه ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) در شهر مونیخ در سالگرد حمله ای در زمان برگزاری المپیک مونیخ در سال ۱۹۷۲ رخ داده است.
روز پنجم سپتامبر ۱۹۷۲ چند فلسطینی با ورود به محل اسکان تیم المپیک اسرائیل در مونیخ ۹ نفر را به گروگان گرفتند. دو نفر هم کشته شدند.
عملیات نجات گروگان‌ها پس از ۲۰ساعت شکست خورد و در پایان مجموعا ۱۱ تن از اعضای تیم اسرائیل، یک نیروی پلیس آلمان و پنج نفر از گروگانگیران فلسطینی جان باختند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره