نماد آخرین خبر

انتشار ویدئوی پیام اسیر صهیونیست خطاب به نتانیاهو پیش از کشته شدن

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انتشار ویدئوی پیام اسیر صهیونیست خطاب به نتانیاهو پیش از کشته شدن

ایسنا/ گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس ویدئو ضبط شده از یکی از ۶ اسیر صهیونیستی که اخیراً اجساد آنها در نوار غزه کشف شد را منتشر کرد که حاوی اعتراض او به نخست‌وزیر رژیم اشغالگر به دلیل بی‌توجهی به سرنوشت اسرا و درخواست از ساکنان اراضی اشغالی برای تظاهرات است.

به گزارش ایسنا، «آلموگ ساروسی» اسیر صهیونیست در این ویدئو که پیش از کشته شدنش در نوار غزه ضبط شده است، می‌گوید: من آلموگ ساروسی ۲۷ ساله اهل «رعنانا» هستم و توسط جنبش حماس در هفتم اکتبر به همراه افراد دیگر به اسارت گرفته شدیم.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وی می‌گوید: شرایط ما در اینجا بسیار دشوار است؛ نه آبی وجود دارد و نه غذا و برق و همه می‌دانند که در اینجا (غزه) اینها برای هیچ کسی وجود ندارد. حملات از هر جهتی انجام می‌شود و ممکن است که ما در این حملات هدف قرار بگیریم.

ساروسی ادامه می‌دهد: کابینه، ارتش و دستگاه‌های امنیتی اسرائیل در هفتم اکتبر شکست خوردید و ما را رها کردید. درحالی که از شما درخواست کمک کردیم ما را رها کردید و اعلام کردید که خودتان به خودتان کمک کنید و کسی برای نجات شما وجود ندارد و همین مسئله منجر به اسارت ما شد.

وی اضافه می‌کند: شما در ادامه به شکست‌هایتان ادامه دادید و عملیات زمینی شما نیز برای آزاد کردن اسرا شکست خورده و دروغین بود؛ چراکه تلاش‌های شما منجر به کشته شدن اسرا می‌شود. جان ما و اسرائیلی‌ها بی‌ارزش نیست. ما را بدون کم شدن مویی از سرمان به خانه‌هایمان بازگردانید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره