نماد آخرین خبر

حملات جدید حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست

منبع
مهر
بروزرسانی
حملات جدید حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست

مهر/ حزب الله لبنان حملات جدیدی با موشک به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان حملات جدیدی علیه مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی تجمعات نظامیان دشمن را در اطراف پادگان میتات هدف حملات موشکی قرار دادند و موشک مستقیماً به هدف اصابت کرد.

در خبری مرتبط، خبرگزاری یونیوز لبنان گزارش داد که حزب الله لبنان در بیانیه دیگری از هدف قراردادن یک جنگ افزار نظامی اشغالگران با موشک هدایت شونده در اطراف مقر نظامی رویسات العلم در تپه‌های کفرشوبای اشغالی خبر داد.

پیش از این نیز، حزب الله لبنان شامگاه روز شنبه در بیانیه‌ای از هدف قراردادن مقر تازه تأسیس لشکر ۷۶۹ تیپ الجلیل اشغالگران در منطقه اشغالی «عین مرگلیوت» با انبوهی از پهپاد انتحاری خبر داده بود.

پیشتر نیز بر اساس گزارش خبرنگار المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «عیترون»، «طیرحرفا» و «الصرفند» در جنوب لبنان و شهرک‌های «حوش السید علی» و «الکواخ» در اطراف «الهرمل» واقع در «البقاع» لبنان را هدف حملات هوایی قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز شامگاه روز شنبه از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک‌های «شیحین»، «الجبین» و «کفرکلا» در جنوب لبنان و اطراف شهرک «سرعین» در البقاع واقع در شرق لبنان خبر داد.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مناطق حدفاصل «باب ثنیه» و «سهل مرجعیون» در جنوب لبنان را با بمب‌های نورانی هدف قرار داده است.





به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar