نماد آخرین خبر

بازداشت ۱۵معترض در تظاهرات گسترده تل‌آویو

منبع
مهر
بروزرسانی
بازداشت ۱۵معترض در تظاهرات گسترده تل‌آویو

مهر/ رسانه‌های صهیونیست از بازداشت ۱۵معترض در جریان تظاهرات شامگاه روز شنبه در تل‌آویو خبر دادند. معترضان خواستار توافق هر چه سریع‌تر تبادل اسرا در غزه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یونیوز، تظاهرات دوباره معترضان و خانواده‌های اسرای صهیونیستی شب گذشته در تل آویو برگزار شد و برخی صهیونیست‌ها هم بازداشت شدند.

در همین ارتباط، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که پلیس در حاشیه تظاهرات شامگاه روز شنبه در تل آویو در حمایت از امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه، ۱۵ نفر را بازداشت کرده است.

گفتنی است که هزاران معترض صهیونیستی به همراه خانواده‌های اسرای دربند نزد حماس در غزه شامگاه شنبه با برگزاری تظاهرات گسترده در تل آویو و قدس اشغالی، خواستار امضای توافق آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا شدند.

پس از عملیات روانی مقاومت فلسطین در انتشار ویدئوی جدیدی از اسرای صهیونیست و به موازات آن، شکست ارتش رژیم صهیونیستی در میدان نبرد و عقب نشینی از شمال غزه، فشار افکار عمومی در سرزمین‌های اشغالی بر کابینه نتانیاهو افزایش یافته است.

بیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر، مطالبی درباره شکست ارتش این رژیم در غزه و پیروزی مقاومت فلسطین منتشر و خواستار مذاکره با حماس و دیگر گروه‌های مقاومت برای آزادی اسرای صهیونیست شدند.





به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar