نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

صنعا: کاری می‌کنیم اسرائیل از حمله به الحدیده پشیمان شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
صنعا: کاری می‌کنیم اسرائیل از حمله به الحدیده پشیمان شود

ایسنا/ وزیر دفاع و رئیس ستاد کل ارتش یمن در سخنانی از وجود غافلگیری‌هایی برای رژیم صهیونیستی طی روزهای آتی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سرلشکر «محمد العاطفی» وزیر دفاع یمن و سرلشکر «محمد الغماری» رئیس ستاد کل ارتش این کشور در پیامی به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) تاکید کردند: به دشمنان امت و سه گانه خبیث آمریکا، انگلیس و اسرائیل اطمینان می‌دهیم آنچه در انتظار آنها است شدیدتر و دردناک‌تر از آنچه در گذشته دیده‌اند، خواهد بود.

طبق گزارش شبکه المیادین، در این پیام تاکید شد: نیروهای مسلح یمن با مشت آهنین پاسخ خواهند داد و رژیم اشغالگر اسرائیل را از روز حمله به الحدیده پشیمان خواهند کرد.

وزیر دفاع و رئیس ستاد کل ارتش یمن در ادامه افزودند: دشمنان طعم شکست را در دریا چشیدند و آنچه در دریا اتفاق افتاد در خشکی نیز بعید و دور از دسترس نیست. پاسخ یمن به حمله به الحدیده کابوسی برای دشمنان خواهد بود که امنیت آنها را به خطر خواهد انداخت و روزهای آتی با غافلگیری‌هایی همراه خواهد بود که دشمن اسرائیلی توقع آن را ندارد.

در ادامه این پیام خاطرنشان شد: یمن غافلگیری‌هایی را برای دشمن آماده کرده است که در مخیله آنها نیز نمی‌گنجد و نیروهای مسلح یمن برای حفاظت از میهن و مقدسات خود در حالت آماده باش خواهند بود.

ارتش یمن امروز (یکشنبه) در پاسخ به حمله تجوزکارانه رژیم صهیونیستی به بندر «الحدیده» با پرتاب موشک تل‌آویو را هدف قرار داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شنبه (۳۰ تیر) مناطقی را در الحدیده یمن هدف قرار دادند. جنبش انصارالله یمن در این باره اعلام کرد در نتیجه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی که تأسیسات مدنی در بندر الحدیده را هدف قرار داد سه تن شهید و ۸۷ تن دیگر زخمی شدند.

نیروهای مسلح یمن نیز چند ساعت پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به الحدیده تاکید کرده بودند که در حمله به «اهداف حیاتی» در اراضی اشغالی تردیدی نخواهد داشت.

پس از آن «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در یک اظهارنظر تلویزیونی گفت که آنها برای یک نبرد طولانی آماده می‌شوند و به اسرائیلی‌ها هشدار داد که تل‌آویو دیگر امن نیست.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره