نماد آخرین خبر

فرمانده سابق صهیونیست: حماس در حال پیروزی در جنگ است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 فرمانده سابق صهیونیست: حماس در حال پیروزی در جنگ است

ایسنا/ فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد که صهیونیست‌ها در مسیر شکست قرار دارند و گرچه در نبردهای بسیاری پیروز شده‌اند، اما برنده جنگ، حماس خواهد بود.

 ژنرال «گادی شامنی» فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی در غزه در گفت‌وگو با رسانه آمریکایی گفت: «حماس در حال پیروزی در این جنگ است. ما در تقابل‌های تاکتیکی پیروز شدیم، اما داریم جنگ را به شکل فجیعی می‌بازیم.»

به اذعان نیویورک‌تایمز، هزاران عضو حماس و مقامات دولتی همچنان کنترل بخش‌های بزرگی از غزه را در دست دارند.

در این گزارش آمده است: «در شهرهایی که نیروهای اسرائیلی موقتا قدرت را به دست گرفتند، پس از خروج آن‌ها، حماس و دیگر گروه‌ها جای خالی را پر کردند.»

ژنرال شامنی در این گفت‌وگو با طرح این ادعا که صهیونیست‌ها خسارات زیادی به قدرت نظامی حماس وارد کرده‌اند، تصریح کرد با خروج نظامیان صهیونیست، تنها ظرف مدت ۱۵ دقیقه نیروهای حماس دوباره کنترل اوضاع را در دست گرفته‌اند.

این مقام نظامی صهیونیست گفت بزرگ‌ترین شکست رژیم صهیونیستی عدم ارائه طرحی برای مدیریت غزه توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ناشی شده است.

به گزارش رسانه آمریکایی، در ماه ژوئن نیز «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی آب پاکی را روی دست نتانیاهو ریخت و گفت که از بین بردن حماس در غزه غیرممکن است.

او با بیان اینکه حماس یک ایده و یک آرمان است، گفت کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند حماس را محو کنند، در اشتباه هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره