نماد آخرین خبر

مدودف: باید آماده تلافی اقدامات غرب باشیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 مدودف: باید آماده تلافی اقدامات غرب باشیم

ایسنا/ رئیس‌جمهور سابق روسیه تاکید کرد مسکو باید درخواست‌های غرب برای حملات علیه این کشور را به خاطر سپرده و برای تلافی کردن چنین حملاتی آماده باشد.

به گزارش ایسنا، «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه و رئیس‌جمهور سابق این کشور بر لزوم آماده بودن کشورش برای انتقام‌جویی در مقابل حمایت‌های اخیر غرب از حمله اوکراین با تسلیحات دوربرد غربی به عمق خاک روسیه تاکید کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، مدودف روز سه‌شنبه با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود نوشت «لازم است مسکو درخواست‌های جنایتکارانه غرب برای حملات به روسیه را به خاطر بسپرد و برای تلافی‌جویی آماده باشد».

او تصریح کرد: «واضح است که حتی اکنون نیز هیچ محدودیت واقعی بر دست زدن به چنین حملاتی وجود ندارد و لازم است که ما به خوبی آماده باشیم. اما من می‌خواهم درباره مساله متفاوتی صحبت کنم. لازم است که ما درخواست‌های جنایتکارانه مقام‌های منحط غربی را به خاطر بسپریم و برای تلافی‌جویی آماده باشیم. تاریخ پر از انتقام‌جویی‌های به تاخیر افتاده است.»

مدودف یادآور شد، روس‌ها هم در زمان اتحاد شوروی سابق و هم پس از فروپاشی و در دوران روسیه مدرن نمونه‌های زیادی از انتقام‌گیری را از «تروریست‌ها و خائنان» به خود در دوران معاصر رقم زده‌اند.

او متذکر شد که چنین انتقام‌جویی‌هایی به شکلی مشابه از سوی کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده علیه دشمنانشان انجام می‌شود.

مدودف گفت یک چنین عملیات‌هایی به دقت برنامه‌ریزی می‌شوند اما همواره موفقیت‌آمیز نیستند. او اما گفت مهم است که تلافی‌جویی با هدف اجرای عدالت نهایی و به یاد قربانیان بی‌گناه پیگیری شود.

رئیس جمهور سابق روسیه افزود: «زمان انتقام چندان اهمیت ندارد بلکه آنچه مهم است اجتناب‌ناپذیر بودن آن است. هر کسی که در حق کشور و مردم ما جنایت کند صرف نظر از ملیت، مذهب، تابعیت و موقعیتش، باید پاسخ خود را دریافت کند.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره