نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

هشدار گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی به دنبال شیوع کرونا در غزه

منبع
تسنيم
بروزرسانی
هشدار گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی به دنبال شیوع کرونا در غزه

تسنيم/ گروه‌هاي فلسطيني پس از شيوع گسترده ويروس کرونا در نوار غزه با هشدار به رژيم صهيونيستي تاکيد کردند که اگر محاصره ضد غزه ادامه يابد نمي‌گذاريم تنها ملت فلسطين در رنج باشد.

به گزارش پايگاه خبري العهد، گروه هاي مقاومت فلسطين در بيانيه‌اي اعلام کردند که در سايه ادامه محاصره فلسطيني‌هاي مجاهد در نوار غزه و تجاوزات مستمر دشمن صهيونيستي ضد اهالي غزه و مقاومت آن٬ ما با نبرد جديدي تحت عنوان مقابله با ويروس کرونا و شيوع آن در نوار غزه رو به رو هستيم.

در ادامه اين بيانيه آمده که امروز و با همه ثبات و حکمت و آگاهي ملت ما و طرف‌هاي مربوطه دولتي و به ويژه وزارت بهداشت و داخلي و توسعه اجتماعي پس از محاصره ظالمانه‌اي که دشمن ضد تاسيسات اساسي و زيرساخت‌هاي بهداشتي غزه اعمال کرده٬ در برابر اين خطر کشنده قرار داريم. همه اينها درحالي است که برخي رژيم هاي عربي خود را غرق در سراب و سازش با دشمن صهيونيستي کرده و غزه و فلسطين را در برابر اشغالگران و کرونا و محاصره تنها گذاشته‌اند.

گروه‌هاي مقاومت فلسطين تاکيد کردند که رژيم اشغالگر صهيونيستي مسئول جان فلسطيني‌هاست و مقاومت هرگز در برابر اين محاصره ظالمانه سکوت نخواهد کرد. اگر محاصره غزه برداشته نشده و تجهيزات پزشکي و معيشتي براي مقابله با کرونا به اين شهر وارد نشود٬ نمي پذيريم که تنها ملت فلسطين در رنج باشد و در اينجاست که دشمن توانايي بالاي ما را خواهد ديد.

گروه‌هاي فلسطيني از تشکيلات خودگردان خواستند تا در قبال غزه مسئوليت‌پذير بوده و تجهيزات لازم پزشکي و معيشتي را براي مقابله با کرونا که اکنون در غزه شيوع يافته فراهم کند.

آنها همچنين از نهادهاي حقوق بشري عربي و بين‌المللي خواستند تا نقش خود را در حمايت از مسئله فلسطين ايفا کرده و ملت مظلوم فلسطين را در اين شرايط ياري کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar